Remember Party im Hexadez - ZH am 26.05.2007

...party-tips und reports / fotos

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
vakuum
Beiträge: 834
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:46
Wohnort: Dättwil
Kontaktdaten:

Beitrag von vakuum »

darrien, du schribsch jedes mal s gliche sorry....

und du weisch au ganz genau wie rächt de Aran häd.... 90 bis 99 und lauffe duet 99 bis 04.. isch a so zsäge jedere party de fall....

aber wie du gsehsch gang ich a die party wils mich intressiert und wenni denn entosche worde bin, lani d sau denn da use....
und wenns guet gsii isch (was ich nach sine komentär au erwarte) denn hämmer wie du gseit häsch s netzwerk erwitered...


und ja komentär lis ich nur gad am KOV sine als "schlimm" alli andere sinds nöd... und das isch halt KOV... ;)

Benutzeravatar
Darrien
Beiträge: 58
Registriert: Mo 8. Jan 2007, 01:17

Beitrag von Darrien »

natürlich weiss ich, dass an vielen sogenannten remember parties nur neuzeitlicher schrott läuft und dass es in der regel sogar so ist, dass das auf die parties mit den bekanntesten djs sogar am allermeisten zutrifft.

aber wenn mal ein offensichtlicher (flyergestaltung, location, gebuchte djs) kleinveranstalter was auf die beine stellt und damit sogar seinen weg in ein insider-forum findet, find ichs einfach schade, dass man ihm zur begrüssung erstmal die faust ins gesicht gibt. so richtig amerikanisch: erst schiessen, dann fragen.

und selbst wenn dann schlussendlich viel zu neues zeug laufen sollte: die leute haben sicher auch ihr stammpublikum und wenn man da einigermassen offen aufeinander zugeht, lässt sich ja vielleicht nach ein paar guten gesprächen, die nicht mit "wäh, das ist eh bullshit" beginnen, bei der nächsten party das programm von 95-97 auf 93-97 erweitern, wo dann djs gebucht werden, die dafür sorgen, dass eben auch wirklich genau der sound läuft und nicht nur "93" geschrieben wurde, weil irgendeiner der djs einen track aus jenem jahr bei ebay ersteigert hat.

und ja, ich labere immer das gleiche. wie jeder andere hier auch. schlussendlich gehts hier ja auch immer nur darum, dass echter remember nur bis 95 oder knapp 96 geht und alles danach grösstenteils fürn arsch ist *g* ...da ist man halt ein bisschen eingeschränkt ;-)
darrien - advanced techno music

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

@ Darrien: Skeptisch simmer alli. Und wie ich da ine au scho gschriebe, han, gib ich dere Party e fairi Chance. De Rescht, siehe Post von Vakuum.

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Partybricht:

Beitrag von rucki »

Am halbi 12i iitrudlet. 2002 isch s'Schnittalter vom Sound gsi. Hani dänkt, mal wieder typisch. Dänn hani de Doctoracid troffe und han chli i sim Case gschnupperet. Hät mi überzoge und somit simmer bliibe. Dänn ändlich am halbi 1 isch de Doctoracid mit em Scooby für 2h dracho. Hammer Sound, hammer Stimmig. So hätts komplett passt. Die wo die 2h verpasst händ, sind sälber schuld. Buude hät koched und die meischte händ sich bewegt. Dänn isch leider am halbi 3 fertig fätze gsi und de Sky isch dracho. Er hät mer zwar hoch und heilig versproche, dass er au "alte" Sound wie die vorherige beide wird spiele. Agfange hät er dänn mit 2001. Das isch au de Schluss gsi für mich. Hät mer grad abglöscht :)

Location isch friedlich. Isch eher so chli Psy mässig igrichtet, aber mit vill Liebi. Priise für Getränk sind absolut günstig und kei Itritt.

Fazit: Es hät sich absolut glohnt nume wägem Doctoracid und em Scooby de ane zgha. Isch öppe s'gliiche wie s'Hunters. Mer gaht au nume wägem Kov ;)


Guet Nacht

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

cool danke rucki... :wink:
seit jo i dem fall scho alles.
also witerhin: mer mue skeptisch sieh gegenüber rememberpartys :lol:

Wieso chönd DJ's denn eigentli nöd da spiele wo uf de flyers amel stoht?

Benutzeravatar
Darrien
Beiträge: 58
Registriert: Mo 8. Jan 2007, 01:17

Re: Partybricht:

Beitrag von Darrien »

na also. dann wisst ihr ja, mit welchen der entsprechenden leute es sich fortan lohnt, vielleicht mal zusammenzuspannen :-)
darrien - advanced techno music

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

@ Aran: Ufem Flyer staht ebbe leider nüt vo Soundalter. Isch e Ussag vom Doctoracid gsi. Und für sis eigne Set hät er das au vollkomme ighalte.

@ Darrien: Werdet mer au.

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

rucki hat geschrieben:@ Aran: Ufem Flyer staht ebbe leider nüt vo Soundalter. Isch e Ussag vom Doctoracid gsi. Und für sis eigne Set hät er das au vollkomme ighalte.

@ Darrien: Werdet mer au.
jä so.. ok denn cha mer nüt sägä..
weli joore het denn de doctoracid gspielt

Benutzeravatar
doctoracid
Beiträge: 56
Registriert: Mo 30. Apr 2007, 15:40
Wohnort: Zürich

Beitrag von doctoracid »

Hoi zäme, oises set isch schlussendlich 99% 95 & 96 gsi. Ich han scho gdänkt gha, dass nid alli sich a "remember" haltet. De vor em 12i het halt echt nöd so min sound gbracht ... und de sky nach halt au neueri sache. Schad, aber ich glaub die 2h wo de Scooby und ich gmacht hend, sind guet acho.

Uf jedefall wo fertig gsi sind, sind alli verusse, will's eifach chli luft und abchüelich gbrucht hend. :D isch doch es guets zeiche!!

Apropos networke. Rucki, merci no für CD, isch cool gsi dich z'kennelerne. Und find's guet das du bisch go luege, danke au für Din Kommentar.

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

@ Aran: Ebbe, de Doctoracid und de Scooby händ eifach "euse" geili Sound gspielt. Es hät eifach tätscht, so wies muess.

@ Doctoracid: Gern gscheh, isch fett gsi. nächscht mal dänn im Ozon.
Säges mal so. Vor dene beide 4 am Tanze. Während dene beide 20 am Tanze. Nach dene beide, 4 am Tanze :)

Benutzeravatar
doctoracid
Beiträge: 56
Registriert: Mo 30. Apr 2007, 15:40
Wohnort: Zürich

Beitrag von doctoracid »

gärn, mir ghöred ois denn

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

rucki hat geschrieben:@ Aran: Ebbe, de Doctoracid und de Scooby händ eifach "euse" geili Sound gspielt. Es hät eifach tätscht, so wies muess.

@ Doctoracid: Gern gscheh, isch fett gsi. nächscht mal dänn im Ozon.
Säges mal so. Vor dene beide 4 am Tanze. Während dene beide 20 am Tanze. Nach dene beide, 4 am Tanze :)
a cool...
wiedermol 2 gueti DJ's meh :wink:

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

ä jo no so apropo gueti oldschool DJ's


weiss nöd ob de Dj subsequenz öper kennt. het früener amel au no a whitewolfs ufgleit und au meischtens hardstyle was i gseh han. uf jede fall het de am gliche ort gschaffet we i drum kennen meh oder weniger.
letschti hanem de video vo degersheim zeiget :wink:
denn het er gmeint er würd au gern mol es oldschool set spiele. het im 94 afange uflege.. aber het glich scho ca. 4 joor keis gig meh gha. de wird denn höchschtworschindli nöchscht mol z degersheim uf tauglichkeit prüeft und mol luege was de so für sache het...
hanem aber ibläut dass tomate z flügä chömäd wenns noch 96 öpis ghöräd :twisted:

Benutzeravatar
ShadowDreams
Beiträge: 167
Registriert: Mo 14. Mai 2007, 15:29
Wohnort: Liechtenstein(Vaduz)

Beitrag von ShadowDreams »

I han d party afangs voll beschissa gfunde! das war doch kei remember? am halbi 1 isch für 2 stund richtig geil worda! also für dia 2 stund het sichs echt glont! :P noher isch leider kle lahm worde, nid schlecht aber het eifach nid passt zu dera party!
Zeitmaschine 1507

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

@ Shadowdreams: Wer bisch du dänn dete gsi?

Antworten