10.11.07 Remember @ Ozon
-
Wänn's zersch spieled vilich scho...Kov hat geschrieben:Bis em 12fi sinnz ee fertig.Hikikomori hat geschrieben:
Ich ha's eigentli voor gha...
aber eini vo mine Lieblingsbands http://www.myspace.com/seniles spielt au na...
Verdammt! Je älter man wird, umso mehr sollte man einteilen.
Nun gestern Abend schon eine Auszeit eingelegt (und auf The Monsters aus Bern verzichtet )
und darum heute zu 99% in Kloten. Freue mich natürlich schon.
Daeve6800 auch am Start?
vielicht sinds au weniger gsieh.. sind jo nöd all immer dörtä gsieh..
weisch mir isch es eigentli glich we viel lüt dsas chömäd.. i chume wegem sound.. und wenn i viel lüt wöt hau is is oxa oder was weiss ich..
i finds aber au schad, dass es lüt git wo immer wieder sägät sie chömäd und denn aber glich nöd chömäd (aber zu dene ghör i wohl definitiv nöd)
trotzdem bi i der meinig, dass es mögli wär meh lüt is ozon triebe..
uf jede fall freu mi riiseig uf hüt obig
weisch mir isch es eigentli glich we viel lüt dsas chömäd.. i chume wegem sound.. und wenn i viel lüt wöt hau is is oxa oder was weiss ich..
i finds aber au schad, dass es lüt git wo immer wieder sägät sie chömäd und denn aber glich nöd chömäd (aber zu dene ghör i wohl definitiv nöd)
trotzdem bi i der meinig, dass es mögli wär meh lüt is ozon triebe..
uf jede fall freu mi riiseig uf hüt obig
- frankyknife
richtig. autobahnausfahrt kloten süd / fracht. 1. lichtsignal rechts. 2. lichtsignal geradeaus. nach ca 50m rechts in eine kleine seitenstrasse abbiegen. wieder ca 50 meter rechts in coop parkhaus fahren (kleine einfahrt). alles richtung ausgang fahren. vor dem ausgang links abbiegen. das ists spätestens ersichtlich. wir werden wieder wegweiser im parkhaus aufhängen. sollte so einfacher zu finden sein.
sali zäme
ICH CHUME AU!
...und bringe evtl. no es paar lüt mit.
@vakuum: statt a de sonic go flyer verteile wärsch besser 500meter witer ufegloffe. mr hän nid viel lüt gha aber gueti!
ICH CHUME AU!
...und bringe evtl. no es paar lüt mit.
@vakuum: statt a de sonic go flyer verteile wärsch besser 500meter witer ufegloffe. mr hän nid viel lüt gha aber gueti!
Es ist gelogen dass Videogames Kids beeinflussen. Hätte PacMan das getan würden wir heute durch dunkle Räume irren, Pillen fressen und elektronische Musik hören!
@ trilobyte ...es schneit, im aargau mindestens! hab grad winterpneus montiert und sogar ketten eingepackt! so schaff ichs sicher ins ozon
Es ist gelogen dass Videogames Kids beeinflussen. Hätte PacMan das getan würden wir heute durch dunkle Räume irren, Pillen fressen und elektronische Musik hören!
- Infinity303
- Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde