REMEMBER @ FELLINI 1.12.07 am Bodensee

...party-tips und reports / fotos

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

schlimm auch;

- Alien Factory - Tomorrow
- DJ Hitch Hiker & DJ Jacques Dumont - A New Dimension

keine sorge es wird nichts kommerzes (genanntes) kommen

@aran:
lost in love find ich auch nach wie vor geil

Benutzeravatar
Plasma
Beiträge: 267
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 21:11
Wohnort: St.Gallen

Beitrag von Plasma »

Werde da sein

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

Click auf Bild
Bild

oder einfach Fellini Roggwil eingeben im Twix Tel.

Von ZH/SG her kommend Richtung Rorschach fahren.
Bei Autobahnkreuz Meggenhus Ausfahrt Rorschach/Arbon nehmen und Richtung Arbon auf 100-er Strecke bis Arbon Süd.
Dann nach der Ausfahrt links Richtung Roggwil (80-er) fahren und bei Ankunft in Roggwil Querstrasse rechts, dann links abbiegen wo Richtung Neukirch/Egnach steht.
Dito von Sargans her kommend.

@aran;
nur 13 km von dir entfernt übers Hinterland :wink:

Neukircherstr. 6, 9325 Roggwil

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

@aran;
nur 13 km von dir entfernt übers Hinterland
söll i zfuess cho?? :wink:

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

wär jo ä schand mitem auto... :twisted:

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

wer chunt nart alles?

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

wir schauen warescheints noch schnell rein...

Benutzeravatar
vakuum
Beiträge: 834
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:46
Wohnort: Dättwil
Kontaktdaten:

Beitrag von vakuum »

also entlich wieder diheime...

isch ja voll de totali reinfall gsii.. nie mee!!!


- abartig wie de club uusgseh häd... voll schickimicki mit wiehnachtsbaum und möchtegern edel....
- denn die lüüt... häd ziemlich viel gha... han rächt gstunt am aafang.. aber 90% ussländer und alles housis.. also überhaupt nöd es rememberfolk... eher eifach s stammpublikum... häsch di chum chöne bewege ohni aagfiggt z werde... e zuemuetig.... vo de musig händ alli nix verstande....
- denn d Prisä... e frächheit... 15 stei iitritt.... 7 franke en energy drink.. nid emal es red bull..... 7.5 es bier und 6 fr. es wasser... gahts noo???
- zum sound.... zwüschet halbi 1 und halbi 2 öpe ischs no easy gsii vo de liederwahl her, d übergäng sind aber meischtens nix gsii... und es paar lieder sind 3 bis 4 mal gloffe.... acid phase z.B. häd de glichi DJ sogar zwei mal bracht....
- ufgleit isch ab cd oder laptop worde wieni das gseh han... nix platte.. e schand....
- d musigqualität isch himmeltrurig gsii.. ussert öpe 120 db a luutstärchi häd die aalag nix bracht.... mer müesst de Club eigentlich mal am BAG mälde...
- d lüüt händ hüffig gschroue und gjublet bi bekanntere lieder.. aber au nume uf das abe wo si de DJ dezue animiert häd.... vo sich us händs d lieder nid erkennt.. chönd ja au niid.. sind alles housis gsii...
- und zu guter letscht öpe am viertel vor zwei gahts mit house wiiter.... 10 minute spöter bini dusse gsiii.....


und so öpis nennt sich remember party...


zum glück hani nume e halb stund fahrziit gha det hii suscht hätti mi no mee uufgregt.....

@ Swissclubber

isch das dini meinig vonere super Party mit 300 geile lüüt wo voll uf de sound stönd wie da mal gross gschribe häsch??? also eehrli... sone Party ghört uf kän fall i das Forum!

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

Gäll Kov und Andrej, mir sind nämlich au gsi. Aber mer händ eus eifach bi niemertem vorgstellt ;)

Nächschte Samstig im OZON wirds garantiert besser. Stamm DJ's lassen grüssen!

Benutzeravatar
ShadowDreams
Beiträge: 167
Registriert: Mo 14. Mai 2007, 15:29
Wohnort: Liechtenstein(Vaduz)

..

Beitrag von ShadowDreams »

ich war auch dort und ich habe noch nie auf einer remember trance party so ein misserables scheiss publikum erlebt. alles housis und so schicki micki schwudis,tussis und geschlecke(D&G)t dumm und grusig ausländer. meine freundinn,kollege und ich waren die einzigen raver auf der tanzfläche die wegen dem sound da waren der rest stammgäste die keine ahnug hatten und sich den sound schön soffen.wo bliben die ganzen raver?komische remember trance party.. sound mässig war ganz gut bis so eine schwuchtel von dj house auflegt auf ner remember! hallo??!! dann hab ich einen abgang gemacht...

-@swissclubber das war das erste und letste mal das ich auf eine party komme die du ankündigst. wo sind die ganzen viele 3-400 remember trance liebende leute geblieben? wohl eher 200 besoffene,kreischende housis.

-eintritt und getränke waren viel zu teuer eine frechheit.

-auf dem flyer stand nichts von HOUSE!! dann wäre ich nicht für 3 stunden remember trance 40min. hierher gefahren.
Zeitmaschine 1507

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

loool. geile comment, shadow dreams.

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

@ vakuum;
Rechtgeb, das war die 1. von fresh meat und ging was sound ab 1.50 betrifft voll daneben. der mongo war einer der organisatoren (voll arsch und stur) und hat alles vermasselt mit seinem kack bis ca. 2.30

die leute haben sehr wohl den sound gekannt, viele waren über 30 und haben die zeiten von 93-95 miterlebt! also nüt stammpublikum

zum club;
dä isch nur gmietet gsi mit allem drum und dra, dä baum interessiert doch kei sau!? dsoundalag isch halt scho älter


@shadow dreams;
das mit house war voll kacke wir hatten mächtig zoff mit diesem typen!
das ging aber nur kurz so und dann wars auch wieder vorbei. Die leute sind ausschliesslich wegen dem remembersound gekommen! die meisten hatten früher das typische outfit mit fetten schuhen, adidas-shirts usw., die sind nun mal älter geworden und bereits einiges über 30!

ansonsten lief 4,5 stunden echter rememeber, als ich und co. auflegten lief reiner oldschool und zwar 2 stunden lang..(vakuum, wir haben auch mit vinyls aufgelegt)!

es waren trotzdem 380 leute drin (insgesamt) und sehr viele haben sich beschwert als dieser depp mit oldschool-house anfing...

ein anderes mal werde ICH mitbestimmen können und dann wirds ganz anders laufen (auch soundmässig)

aber hetted eu glich no vorstelle chönne, und mir aso euri meinig au chöne persönlich sägä, i bi absolut offe für jeglichi kritik!

allgemein;
isch glich cool dass ihr cho sind, obwohls gopfättami nöd ä so isch glofe wie dä truth g. und ich üs das vorgstellt hend! dlüt sind echt gflippet abem sound vom 11 bis 2 und danach wieder und das nöt wils bsoffe gsi sind shadow dreams...oder weil dj's die animiert hend vakuum
Zuletzt geändert von swissclubber am So 2. Dez 2007, 12:18, insgesamt 1-mal geändert.

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

hehe interessanti kommentär :wink:

es goht scho i die richtig wo di anderne gseit hend..
T location fänd i an und für sich i ornig.. au t priise ha i mir sägä lo, sind eifach vom Felini us so, cha also de veranstalter nüt defür.

T lüt sind eifach nöd min Fall gsieh.. i han eigentli nüt prinzipiell geg schiki miki lüt.. jedoch isch es tatsächli so, dass es nöd es typisches Rememberfolk gsieh isch.. dur dass han i müe gha zum abgo..

ich bin am halb 12 ca. dört gsieh.. do sind tracks glaufe wo mi um t joore 2000 erinneret hend (vielicht no bitz vorher). denn galubs öpä am 12 het de swissclubber ufgleit.. i han de no tracks ganz guet gfunde.. sind au söttig debi, wo i selber würd uflege :wink:
set isch eigentli nöd schelcht gsieh, t übergäng sind mengmol chli verschobe gsieh, prinzipiell gseh chan mer das aber verzeie..
(aber au i han s gfühl gha, dass de no tracks meh als eimol glaufe sind??)
und we scho gseit, de noch em swissclubber het den meh house ufgleit, was mi denn au verleitet het zum hai go.

I han en churze weg gha hi. de swissclubber het mi uft Gästeliste tue (danke nomol vielmol :wink: )..
so alles i allem isch es öpä so gsieh we i erwartet han.. i han denkt, dass höchstworschindli di andere DJ's nöd min nerv werdet treffe mit em sound..



(übrigens grad no gseh: bi Partyguide cha mer unter de partypic. nochem fellini surche.. isch zwor e anderi party gsieh, aber mer cha sich dört en wahrheitsgetreue idruck mache vo de location und people
@swissclubber: hets suscht irgendwo online pics?)

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

i ha mitem andere abgwechslet, 1 track ich, 1 track er.
acid phase hät mir langsam au nümä passt und i has ihm denn au gsait. er hät gfundä dass dlüt voll abgöhnd bi dem teil, deshalb hät ers nomal brocht.

zudem hetti gern no trancigeri sache brocht, aber dezue isch es leider nümä cho, han eigentli bis am 3 wölle dra si, aber ebe... :?

@aran
din kolleg isch aber no recht abgange :wink:

ich bi dä einzig gsi döt ine, wo jede track uswendig kennt, drum häts villicht vo anderer siite verschiebige ge wil er mit mine sache au teils gspielt hät.
i bi susch mit minere leistig zfriede, abgseh dävo dassi eis-zwei mol zspot usä bi mitemene lied.
partypics muessi mol no dä verastalter frogä, irgendeine hät gfötelet

es isch au nie direkt dred gsi vo typischem rememberfolk oder vo ravers, es hät au kein touch vo illegal gha. sind viel lüt debi gsi, wo die beste zite miterlebt hend, und die hend sich erinneret a da.

@shadowdreams:
wenns usländer gha hät, denn stört mich das überhaupt nöd!

@vakuum
döt ine hät keine umäpöblet usser eine, dä isch denn usägstellt wordä! bi so viel tanzende lüt isch es normal dass mä denand streift, heisst aber no lang nöd dass agfiggt wirsch weg dem, oder wa isch denn los gsi?

es isch friedlich abgangä und dä grossteil isch trotz dene paar housetracks nöd enttüscht gsi.

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

I ha mitem andere abgwechslet, 1 track ich, 1 track er.
da find i sowieso doof, worum macht mer das nur? :wink:
@aran
din kolleg isch aber no recht abgange
dis set ha isch jo au nöd schlecht gsieh. was mi gstört het, dass de glich DJ (oder halt s gliche Duo) ein Track 2mol spielet, aber demfall isch jo das de ander gsieh.. übergang ha i i ornig gfunde, es het es paar mol bitz grumplet, aber liet im Rahme.. und ebe au trackwahl.. es het guets zügs drunter gha...
es isch au nie direkt dred gsi vo typischem rememberfolk oder vo ravers, es hät au kein touch vo illegal gha. sind viel lüt debi gsi, wo die beste zite miterlebt hend, und die hend sich erinneret a da.
i han au nöd erwartet, dass i am bodesee e typisches remembervolk wird atreffe.. aber i han dass es sehr typisches house/electro Volk gfunde..

Gesperrt