Remember im Hexa am 6. Dezember

...party-tips und reports / fotos

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

doctoracid hat geschrieben:bi mir und em Scooby 95-96, die andere mached teils chli progressiver oder biz neuer, aber eigentlich immer bis max 98
Bild "Back to Trance" Bild

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

de isch ja scho fascht gemein kov :D (au wennt irgendwie ja scho recht hesch...)



Line-up, staht das scho fescht? weis nöd ob i die ganz nacht chume, aber denkes scho.
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

i mach angeblich de schluss vom 4ri bis ca. 5.30
de rest weiss i nöd

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

t-orbital hat geschrieben:de isch ja scho fascht gemein kov :D
Nöpfascht. Voll. *ggg*

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Spontane entschluss gsi geschter is Hexa z goh. Isch no en cooli Location. Sound: Wie angekündigt. Spass gemacht hats so oder so ;)
Bild

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

so bin au wieder "wach"
isch no easy gsieh.. sounmäsig isch es gange. de vom 3-4 het mir nöd so passt gha, isch mer bitz zu progressiv und zu neu gsieh :wink:


lüt hez au no easy gha, abem 3 isch denn aber en grosse teil gange, han i s gfühl gha und wo i denn am 4ri endli dra gsieh bi sind meh oder weniger nur no "üsi" lüt am shake gsieh :D



i han den es cheibe problem gha mit em mischpult, kei ahnig ob irgendöpert dra umegschrubet het, i han uf jede fall de eint kanal voll müessä ufdrüllä und de cheib isch denn no liesiger gsieh als de ander.
dä säb kanal isch denn so überstühret gsieh, dass es im chopfhörer recht gschärbelet het, das het sich dementsprechend au ufs mixe übertreibt :wink:

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Aber Nadle uswächsle het gholfe oder? ;)
Bild

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

isch eifach weniger "dumpf" gsieh als vorher

Benutzeravatar
doctoracid
Beiträge: 56
Registriert: Mo 30. Apr 2007, 15:40
Wohnort: Zürich

Beitrag von doctoracid »

Schad, hetsch doch was gseit, das mischpult chasch pro kanal istelle, und da mir es nöd über de master hend chöne aschlüsse, hemmes über's aux inegta, wo zoberst obe gsi isch. Ich denke öpper het sicher gmeint es isch de gain und het umegschrubet. Wo ich ufgleit han hani nur 50% müese istelle.

Benutzeravatar
ShadowDreams
Beiträge: 167
Registriert: Mo 14. Mai 2007, 15:29
Wohnort: Liechtenstein(Vaduz)

Beitrag von ShadowDreams »

danke für di toll party! all djs waren supi bis uf da proggi züg..war kle z neu..
:twisted: :wink:
Zeitmaschine 1507

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

doctoracid hat geschrieben:Schad, hetsch doch was gseit, das mischpult chasch pro kanal istelle, und da mir es nöd über de master hend chöne aschlüsse, hemmes über's aux inegta, wo zoberst obe gsi isch. Ich denke öpper het sicher gmeint es isch de gain und het umegschrubet. Wo ich ufgleit han hani nur 50% müese istelle.
mit dene han i aber au mol umäprobiert ;)
aber au de ha i bim einte kanal voll offä gha :?

(zudem het de glaubs kein ifluss gha uft lutstärki im kopfhörer, oder?)

Benutzeravatar
doctoracid
Beiträge: 56
Registriert: Mo 30. Apr 2007, 15:40
Wohnort: Zürich

Beitrag von doctoracid »

ja da hesch recht. komisch, villicht het suscht öpper mal was umgstellt, bi mir het am afang de wo s'hexa ghört eifach d'monitore abgstellt :cry:

Naja, münd nächst mal eine hole wo s'dj pult bewacht

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

doctoracid hat geschrieben:ja da hesch recht. komisch, villicht het suscht öpper mal was umgstellt, bi mir het am afang de wo s'hexa ghört eifach d'monitore abgstellt :cry:

Naja, münd nächst mal eine hole wo s'dj pult bewacht
hehe :wink:

Antworten