Sa, 24.11.2012, Remember@Ozon

...party-tips und reports / fotos

Moderatoren: rucki, trilobyte

Seven

Beitrag von Seven »

Mer chönd jo nöchscht Johr wemer s Openair mached eis mitneh ;)

Ich mache do mol en Lineup-Vorschlag (ahand vo Infos vo de DJs, was für Sound si wärde Spiele)

22:00 - 23:30 Seven
23:30 - 01:00 Aran
01:00 - 02:30 Wintermoon
02:30 - 04:00 Harmony
04:00 - 05:30 MDH
05:30 - END Irgendöpper

Bitte melde wenn öpis sell gänderet wärde. Patrik: wie erwähnt cha ich mit Dir tusche, s blöde isch denn halt dases vom Ufbau vom gsamte Obe (Musikstil) nid so ganz passt, Du spilsch ja ehner langsam und ich zügiger und bös, aber i hoffe mol dass d Lüt das verzeihed :)

edit: Grad no en Idee gha.. Wie wärs wemer vo 22:00 bis 23:00 nur so Kaufhus-Musig-mässig sounded, zum bitz ufwärme, bis alli Lüt do sind, und denn erscht das ganze am 23:00 started?
Bild

Seven

Beitrag von Seven »

Ich schribe das jetzt do ine, ide Hoffnig, dases möglichscht vill Lüt läsed:
(gschriebe in Amts-Hochdütsch ;) )

Wie Ihr vielleicht mitbekommen habt, gibt es im Ozon demnächst einen "Führungswechsel", wenn man dem mal so sagen darf: Rucki wird sein Amt abgeben und ich werde an seine Stelle treten. An dieser Stelle mal von mir (und sicher auch von allen anderen) ein Riesen-Dankeschön. Parties zu organisieren ist (wie ich nun auch langsam mitbekommen habe :P ) alles andere als mal so nebenbei zu bewältigen. Ich werde mein Bestes geben um auch in Zukunft noch möglichst lange regelmässig die Puppen tanzen zu lassen :wink: Beat wird weiterhin als Zweitperson mitverantwortlich sein, aber der Hauptverantwortliche werde ich sein.

Ändern wird sich für Euch (als "Partyvolk") zunächst mal nichts. Es geht alles wie gewohnt weiter. Dennoch hat sich - wie ihr am Samstag merken werdet - einiges im Keller unten verändert, was ein weiterer Grund für mein Posting ist:
Der neue Vermieter ist seit kurzem Roli vom Steakhouse oben. Er hat im Flur draussen (dort wo Kov seinen Musikraum hat) eine Lounge ausschliesslich für seine Mitarbeiter eingerichtet. Diverse Gerätschaften stehen aber direkt zugänglich für jedermann im Flur.

Ich denke ich spreche für alle wenn ich sage: wir wollen das Ozon behalten, deshalb meine Bitten an Euch:
Lasst die Finger von dem Zeug, was nicht uns gehört (Riesen-Töggelichaschte, Bier-Abfüll-Anlage oder ähnlich, etc.). Wenn ihr nach draussen gehen wollt, bleibt entweder im Vorraum bei den WCs, wos auch wieder ein Sofa haben wird, oder geht ganz nach draussen (dann allerdings leise! sein).

Ich weiss ja dass die meisten von Euch vernünftig sind. Ich wollte das nur mal festhalten und Euch drauf aufmerksam machen. Abfall wegräumen werde ich (und hoffentlich noch 1-2 Helfer) nach der Party, trotzdem sind wir natürlich froh, wenn nicht alle ihre Kippen und leeren Bierdosen überall verteilen ;)

Ich werde denselben Text noch im FB posten. So nun hab ich genug gequatscht. Bis am Samstag :)
Bild

t-orbital

Beitrag von t-orbital »

danke fürs poste
ist es zu hart, bist du zu weich

Aran

Beitrag von Aran »

vo mir us super so :-) ohni kaufhuus :-)

Kov

Beitrag von Kov »

Suppr suppr!

Plasma

Beitrag von Plasma »

s erschte sät grad d bretterätä? hmm normalerwiis zersch mol es langsamers zum afang odr.

Seven

Beitrag von Seven »

Genau das isch jo s Problem, ich han scho e grossi Schnore gha vo wäge bös spiele, da chani (und wotti) jetz nüme ändere. De Patrik spielt langsamers Züg, da findi au voll in Ornig :)
En Möglichkeit wär, das ich denn halt als 3. spiele, aber wer macht denn de Afang? De Martin het scho s letscht mal glaubs am Afang gspielt.. Es isch nid eifach ;)
Bild

jeyenne
Beitrag von jeyenne »

oder im 1. dj länger zyt geh....

22:00 - 00:30 Aran
00:30 - 02:00 Seven
02:00 - 03:30 Wintermoon
03:30 - 05:00 Harmony
05:00 - 06:30 MDH
06:30 - END glaubi nöme dra ;-)

obwohl vom sound her wördi de martin evt. au no witer vore besser passe... aber ich wott de ned z'fescht dri schnorre...
*** mp3 is 4 kids *** www.jfkstudios.ch ***

Aran

Beitrag von Aran »

10i goht mer öv technisch nöd. und meh als 1.5h wär mer au zviel so sponntan

dani sies lineup passt scho.

trilobyte
Site Admin
Beitrag von trilobyte »

würd eine mitfahrgelegenheit ab wil sg die öv situation verbessern?
dies nicht zwingend nur in zusammenhang mit der linup organisation...

gruss
siegi

Aran

Beitrag von Aran »

danke sigi, aber passt scho :wink:

Seven

Beitrag von Seven »

@Dave: Drischnorre isches ned, jede darf Vorschläg bringe ;)
Mir spielts wie gseit kei Rugl weni wieder mal am Afang darf spiele.

edit: Ich ha die Lösig! De Patrik mues eifach di schlimme Platte vörenä und no böser spiele als ich :D
Bild

jeyenne
Beitrag von jeyenne »

Seven hat geschrieben:Mer chönd jo nöchscht Johr wemer s Openair mached eis mitneh ;)

22:00 - 23:30 Seven
23:30 - 01:00 Aran
01:00 - 02:30 Wintermoon
02:30 - 04:00 Harmony
04:00 - 05:30 MDH
05:30 - END Irgendöpper
das esch demfall fix?
*** mp3 is 4 kids *** www.jfkstudios.ch ***

Aran

Beitrag von Aran »

ha au nüt anders meh ghört----> also jo ;)

Seven

Beitrag von Seven »

De Aschiss, dass Party fertig gsi isch, isch no nie so gross gsi... Hät uhuere grockt.. DANKE a alli wo gholfe händ resp. cho sind. So machts Spass! 8)

Het paar Sache gä womer no wärde verbessere, z.B. Tüechli für Händ oder Seife etc. Ufrume/putze wird ich die Woche mal.
Bild

Antworten