Remember Party im Hexadez - ZH am 26.05.2007

...party-tips und reports / fotos

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
Spacediver
Beiträge: 71
Registriert: Sa 20. Jan 2007, 13:55

Beitrag von Spacediver »

Hehe, hauptsach party! Wenns besser wirt als OXA oder z.b. au der remember floor a de Sonic chas jo nöd schlecht si ;)
Hoffe i ha zit, aber denkes bin au döt!
PS: 01.01.97 isch au no fast 96 *lool*

Benutzeravatar
Top Buzz
Beiträge: 721
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 11:48
Wohnort: UG12

Beitrag von Top Buzz »

Also ich bin ja eigentlich auf eher für <'96 Sound aber es gibt sicher auch gute Stücke von 97/98 genau wie im Hardcore Bereich.
t-orbital hat geschrieben:
also mark oh isch denn für mich au nüt! :wink:
lol de isch übrigens am 2. Juni in Roggwil ade Mythos ufem Remember Floor :P
"Techno hat kein Rhythmus, war das die Frage?"

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

mir geht es eigentlich gar nicht um etwas zu "zerreissen" und wie gesagt 95-97 ist schon ok, jedoch wird es knapp an dem besagten datum und darum muss ich abwägen, ob es für mich lohnt. stimmen die tracks gehe ich hin, stimmt es eben nicht, so muss ich die prioritäten anderst setzen :lol:

sag mal doctoracid, kennst du bernt? oder warum gerade das hexa?
bist du der, der die flyers im hexa verteilt hatte lezten samstag?

gruss
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
doctoracid
Beiträge: 56
Registriert: Mo 30. Apr 2007, 15:40
Wohnort: Zürich

Beitrag von doctoracid »

Spacediver hat geschrieben:Hehe, hauptsach party! Wenns besser wirt als OXA wird. PS: 01.01.97 isch au no fast 96 *lool*
Das isch au de grund wieso mir gseit hend jetzt machmer mal was. Letscht mal im Oxa, isch ja d'Remember recht schwach gsi. De Gielen (mer muess ja für Remember kei Usländischi Stars hole) und au de Dream sind lasch gsi. :!:

Benutzeravatar
doctoracid
Beiträge: 56
Registriert: Mo 30. Apr 2007, 15:40
Wohnort: Zürich

Beitrag von doctoracid »

Hei t-orbital, genau am Samstag war ich im Hexa und habe die Flyers vorbeigebracht. Warst Du auch dort?

Denn Berndt kenne ich seit ca. 3 Wochen, wohne eben gleich um die Ecke in Albisrieden und kenne das hexa durch Kollegen.

p.s. die Deko ist gut gelungen :D

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

ja war auch dort, du hast mir die gesammten flyers in die hände gedrückt! hatte strube leute (alki-junky-schwuchteln) dort am samstag.ich hoffe die waren das letzte mal dort, vieleicht so laby-leute,die nicht wissen was sie jetzt tun sollen :twisted:
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
doctoracid
Beiträge: 56
Registriert: Mo 30. Apr 2007, 15:40
Wohnort: Zürich

Beitrag von doctoracid »

ach so, du warst an der Bar. Ja es gab schon ein paar komische Leute Samstag

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

ja an der bar war ich, aber nicht dahinter :lol: quasi vis   vis vom keeper, sas dort mit kumpel und kumpelin :wink:
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

Würd au meine, es gaht da niemertem ums verisse. Aber ebber, Remember isch en wiite Begriff, und drum sind all chli vorsichtig worde gägeüber öppisem, wommer nüd kannt, resp. s'erscht mal devo ghört.

De Verastalter hät sini Sach gseit wies isch, es passt für die meischte da ine, und drum werdet mit Sicherheit au de eini oder ander vo da ine dete sii. Wänn sichs irgendwie iirichte laht, wird au ich min Chopf det ine hebbe und mal Hexa Luft schnuppere.

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

rucki hat geschrieben:es gaht da niemertem ums verisse.
Veriisse. Immer, jede, nalli. *ggg*

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

OK mit einere Usnahm gahts da niemertem ums verisse ;)

Benutzeravatar
doctoracid
Beiträge: 56
Registriert: Mo 30. Apr 2007, 15:40
Wohnort: Zürich

Beitrag von doctoracid »

De Begriff Remember chammer halt immer chli usdehne. Es gaht ja ums erinnere, und chunt immer druff a a was? Wenn vo 90-93 a partys bisch, isch es eher chli die zit. Suscht halt e anderi periode. Aber isch scho so, hüt wird sogar 2000er sound als remember verchauft.

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

Es wird leider scho 2002er im Ebay oder Ricardo als Remember verchauft. Drum verstahn ich jeglichi Art vo Skeptik. Aber mer chan ja da ine drüber rede, und es chunnt (fascht) jede e Chance über.
Chunnt halt ganz druff aa, wie mer da ine uftritt.

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

doctoracid hat geschrieben:De Begriff Remember chammer halt immer chli usdehne. Es gaht ja ums erinnere, und chunt immer druff a a was? Wenn vo 90-93 a partys bisch, isch es eher chli die zit. Suscht halt e anderi periode. Aber isch scho so, hüt wird sogar 2000er sound als remember verchauft.
Genau drum findi de Uustruck "Remember" ächi en Seich. An sich schsja übrhaupt nöd vrcheert öppis usem 2000igi so zbezeichne. Drum säg iich immer Technotrance. De Begriff Technotrance isch daa umenand nach em Summr 94 chuum no irgendwoo uuftaucht und eigenet sich zudem au no us musikaalische Gründ perfäckt für t' Trance-Waar bis Ändi 94.

Benutzeravatar
doctoracid
Beiträge: 56
Registriert: Mo 30. Apr 2007, 15:40
Wohnort: Zürich

Beitrag von doctoracid »

Früher hets au d'begriff gäh: Tekno, Tekkno, Tekkkno. Je nach tempo hetmer eifach no es k meh agfügt. Tekkno, hani au sit ewigkeite nüme gseh.

Antworten