Mega Trance City II Sa 8.Okt Xces club

...party-tips und reports / fotos

Moderatoren: rucki, trilobyte

Aran

Beitrag von Aran »

äää jo und nam fantasy isch de laptop 2mol abkackt und het drum nu 20min gspielt ;)

Seven

Beitrag von Seven »

Ich meine wemmr scho ummbedingt mues mitm Laptop spile wil mer s andere verlernt het respektive nie het chönne, werum chamer denn nid wenigschtens en aständige Laptop chaufe ohni Abstürze?? :twisted:
Bild

Kov

Beitrag von Kov »

Aran hat geschrieben:äää jo und nam fantasy isch de laptop 2mol abkackt und het drum nu 20min gspielt ;)
Aha, de schez ä so eine....
Ich meine wemmr scho ummbedingt mues mitm Laptop spile wil mer s andere verlernt het respektive nie het chönne, werum chamer denn nid wenigschtens en aständige Laptop chaufe ohni Abstürze??
Jede Laptop cha appschtüürze. Ganz uufhöre wäär bessr *gg*.

Aran

Beitrag von Aran »

oder eifach 2 läptöper mitneh ;-) da gäta hets au ase gmacht meinti :-)

Seven

Beitrag von Seven »

Klar Laptops sind halt eifach nid gmacht für rauchigi, luuti und dräckigi Club-Atmosphäre, en klare Vorteil vom Vinüül ;)
Bild

jeyenne
Beitrag von jeyenne »

oder stellsch en nas server mit raid uf & stührsch mitemenä äääppp :-) via wlan ! muuuaaahhhh

Wer das neue Berufsfeld des Hosentaschen-DJ wählt, ist mit einer iPhone-App namens Touch DJ aus dem Hause Amidio gut beraten. Das Programm ist alles andere als ein Spielzeug und bietet so ziemlich alles, was ein professioneller Ton-Künstler an Funktionen benötigt.
Mithilfe der Visual-Mixing-Technologie lassen sich Basslinien ganz ohne zusätzlichen Kopfhörer aufeinander abstimmen. Die Wellen der tiefen Töne werden farblich hervorgehoben und können ganz einfach mit Touch-Gesten verschoben werden.

oder so: http://www.youtube.com/watch?v=W4S8hdu5Tso
*** mp3 is 4 kids *** www.jfkstudios.ch ***

Aran

Beitrag von Aran »

suprsach.... em oder glich nöd :?

Seven

Beitrag von Seven »

Nur no en Froog vo de Zit bis mer mitem iFoon o.ä. cha uflegge, oder sogar online vo deheimenuus. In Zuekunft macht Maschine sogar s Mixe, me mues nur no Stiilrichtig und Tempo vorgää :P
Bild

Kov

Beitrag von Kov »

Seven hat geschrieben:Nur no en Froog vo de Zit bis mer mitem iFoon o.ä. cha uflegge, oder sogar online vo deheimenuus. In Zuekunft macht Maschine sogar s Mixe, me mues nur no Stiilrichtig und Tempo vorgää :P
Weisch wi geil. Wiirsch puecht zum Sounde abr dihei im Fernsee chunt en Film wop wotsch luege nodr en Fuesballmatsch odr was weiss ich. Hocksch ufs Sofa und laasch p Maschine per Lan mixe. Und die wo Sandstorm khööre wänd, chöntr nöd uf the Sack gaa *lol*.

Aran

Beitrag von Aran »

jetzt lacheter no :-)

Kov

Beitrag von Kov »

Aran hat geschrieben:jetzt lacheter no :-)
So langs im Ozon nö zoo appgaat, ischmr das zimmli gliich *gg*.

trilobyte
Site Admin
Beitrag von trilobyte »

na dann fang ich auch an aufzulegn. lass den sound ab der mir gefällt und geh voll ab auf'm dancefloor ,-)

wunschprogramm und so ,-)

:lol:

Seven

Beitrag von Seven »

So ähnlichi Parties hani schomol gsee.. Jede chunt en Chopfhörer über und empfangt denn da wo de DJ spillt per Funk... Het ganz luschtig usgsee und für d Nachbere ischs au bessr :D
Bild

rucki
Beitrag von rucki »

Kov hat geschrieben:
Aran hat geschrieben:jetzt lacheter no :-)
So langs im Ozon nö zoo appgaat, ischmr das zimmli gliich *gg*.
Im OZON wird auch in Zukunft nur Vinyl akzeptiert. Alles Andere kommt nicht ins Haus :)

Kov

Beitrag von Kov »

rucki hat geschrieben: Im OZON wird auch in Zukunft nur Vinyl akzeptiert. Alles Andere kommt nicht ins Haus :)
Schebe geil!

Antworten