Openair Remember-Party am Rhein bei Sargans UMFRAGE

...party-tips und reports / fotos

Moderatoren: rucki, trilobyte

Wänn söll sie Stattfinde?

habe Datum auf Doodle eingetragen :)
10
71%
komme so oder so nicht
3
21%
anderes Datum
1
7%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 14

rucki
Beitrag von rucki »

Aran hat geschrieben:@rucki
gell du hesch t sets ufgno?
mit wa hesch es du ufgno?
bin uf de suechi nochere kreative günstige guete lösig... :wink:
Han ich. Han aber no kein blasse, wies tönet. Hans nonig gloset. Hans mit em iAudio ufgnoh. Wird nüd die bescht Qualität sii, nimmi jetzt mal aa. Ich empfiehle halt nach wie vor e gueti Soundcharte mit emene PC kombiniert.

Aran

Beitrag von Aran »

rucki hat geschrieben:
Aran hat geschrieben:@rucki
gell du hesch t sets ufgno?
mit wa hesch es du ufgno?
bin uf de suechi nochere kreative günstige guete lösig... :wink:
Han ich. Han aber no kein blasse, wies tönet. Hans nonig gloset. Hans mit em iAudio ufgnoh. Wird nüd die bescht Qualität sii, nimmi jetzt mal aa. Ich empfiehle halt nach wie vor e gueti Soundcharte mit emene PC kombiniert.
jo rein vo de qualität her isch säb sicher ungschlgä, aber de ganz scheiss installiere isch nöd super..
i han mol mit em alte mp3 player ufgno, aber da isch kei qualität gsieh.. weiss nöd obs z luut gsieh isch oder so..

i weiss isch scho grad chli gar oldschool, aber wie wird qualität wenn es kasseteufnahmegrät ( :wink: ) an usgang henksch und denn dihai s ganze digitalisiersch?
weiss da öpert?

rucki
Beitrag von rucki »

Na ja so e grossi Sach isch das installiere nöd. Kabel a de Soundcharte ahänke, die ander Siite am Mischpult und fertig. Und de Transport isch au nüd so e Sach miner Meinig.

Es Tape zum ufnäh? Immer Tapes chehre, resp. all "paar" Minute wächsle. Dänn zämeschniide, und immer fählt chli öppis dezwüsched. Hmmm. Und mit de Pegel und em Hindergrundrusche isch au nüd so bombig.

Aran

Beitrag von Aran »

rucki hat geschrieben:Na ja so e grossi Sach isch das installiere nöd. Kabel a de Soundcharte ahänke, die ander Siite am Mischpult und fertig. Und de Transport isch au nüd so e Sach miner Meinig.

Es Tape zum ufnäh? Immer Tapes chehre, resp. all "paar" Minute wächsle. Dänn zämeschniide, und immer fählt chli öppis dezwüsched. Hmmm. Und mit de Pegel und em Hindergrundrusche isch au nüd so bombig.
jo da nit em cherä isch chli en seich, isch mer au erscht jetzt i sinn cho... :wink:

s problem mit em laptop isch eifach t positionierig.. meischtens hesch uf em tisch wot plattespieler druf sind eifach kei platz.. denn muesch en no irgendwo ufstelle wo niemert s trinke drüber lehrt etc.
drum bi i eigentli weg öpis anderem (kompakterem) am luege

trilobyte
Site Admin
Beitrag von trilobyte »

ich hab sehr gute erfahrungen gemacht mit der aufnahme auf meinen HD MP3 Player (Iriver H140)
da kann ich entweder in wav oder mp3 aufnehmen.
ich hab die party von busswil so mitgeschnitten. qualität ist 1a.
pegel hab ich etwas vorsichtig eingestellt und nachher auf dem pc normalisiert. dann zurechtgeschnitten und unterteilt und erst dann auf mp3 bzw ogg runtergerippt.

der H140 von iriver ist bekannt für seine sehr guten ein und ausgänge.
wie's beim Iaudi aussieht weiss ich nicht, da müsste man entsprechende testberichte lesen.
ich hab mal einen vergleich gemacht von meiner pc soundkarte ( so ein 80stutz teil) und dem iriver. ich hab ein shure sm57 (oder so ähnlich) angeschlossen und didge aufgenommen. die pc aufnahmen waren nicht zu gebrauchten, die vom iriver waren astrein, zumindest der mikrofonverstärker ist da viel hochwertiger.

@rucki: btw für deinen player gibts eine alternative firmware, damit kann man z.b im playback pitchen usw. google mal nach rockbox. ich hab die firmware auch auf meinem iriver drauf.

rucki
Beitrag von rucki »

Jupp das mit de Firmware weissi. Aber solang ich no Garantie han, machi gar nüt. Weiss nüd wie das ghandhabt wird.

Tuen mal die Ufnahme uf mim Player lose.

Aran

Beitrag von Aran »

@ trilo
du chasch bi dim iriver dings sogar de pegel istelle :shock:
bi mim scheiss playerli hesch da ebe nöd chönä

und wieviel hesch für dis teil zahlt bzw. bi welne grät isch so en super line in vorhanden?

trilobyte
Site Admin
Beitrag von trilobyte »

Aran hat geschrieben:@ trilo
du chasch bi dim iriver dings sogar de pegel istelle :shock:
jup. saubere pegelanzeige, und verschiedene strategien für auto gain.
optische und analoge ein und ausgänge
und wieviel hesch für dis teil zahlt bzw. bi welne grät isch so en super line in vorhanden?
weiss nicht mehr so genau, ist schon ne weile her.
um die 600.-
ist aber die kohle wert. keine cd's mehr im auto rumfliegen. 4500tracks immer dabei...

der H140 ist zwar langsam und nur sw display, aber der akku hält 16 stunden und er ist robust und mit der rockbox firmware kann er alles was man sich so wünscht...

Aran

Beitrag von Aran »

schade dass es dieses modell nicht mehr gibt..
muss mal nach der occasion gucken.
bräuchte allerdings nicht gleich 40GB

die heutigen player haben alle noch ne videoabspielfunktion und farbdisplay was das gerät nur sinnlos teurer macht,.. muss mal gucken obs da was gibt

trilobyte
Site Admin
Beitrag von trilobyte »

Aran hat geschrieben:schade dass es dieses modell nicht mehr gibt..
muss mal nach der occasion gucken.
bräuchte allerdings nicht gleich 40GB

die heutigen player haben alle noch ne videoabspielfunktion und farbdisplay was das gerät nur sinnlos teurer macht,.. muss mal gucken obs da was gibt
oder auf rucki's ergebniss warten wegen dem x5.
der ist glaub noch erhältlich.
der hat einfach keinen optischen eingang, aber das braucht man ja auch nicth alle tage...

Aran

Beitrag von Aran »

okai..
also mach mol :wink:

rucki
Beitrag von rucki »

Pegel verändere chani au. und bin au suscht absolut zfriede. einzige schwachpunkt: de joystick zum bediene. hebbet sogar rund 40h!

Aran

Beitrag von Aran »

i bruche ebe eigentli suscht kein musicplayer.
hanen discman mit sd charteslot (han so viel cd's dihai wo mi eifach aschiist zum digitlalisiere :wink: ) und de slot bruch i hauptsächli für DJ-sets..

i tue mer denn vielicht mol uft wienacht oder so glich mol no öpis HD mässigs zue und digitaliser halt mol alles

rucki
Beitrag von rucki »

Qualität vom x5 prima. nachteil, chan nume mp3 ufzeichne bis 320kb. das heisst, mer muess es wieder zerscht wav mache, und dänn wieder komprimiere. giht chli verluscht

trilobyte
Site Admin
Beitrag von trilobyte »

@rucki: mach die rockbox drauf, dann kannst du wav aufnehmen!
die rockbox kann man auch wieder spurenlos entfernen...

Antworten