REMEMBER @ FELLINI 1.12.07 am Bodensee

...party-tips und reports / fotos

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
vakuum
Beiträge: 834
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:46
Wohnort: Dättwil
Kontaktdaten:

Beitrag von vakuum »

swissclubber hat geschrieben: die leute haben sehr wohl den sound gekannt, viele waren über 30 und haben die zeiten von 93-95 miterlebt! also nüt stammpublikum
chan natürli jede verzelle was er wott.... hät sicher es paar gha über 30gi vilicht so 20% realistisch gsee... die händ natürli im 95gi au scho gläbt und vilicht die musg mal ghrt und au mal anere party gsii aber die liebed de sound need... und das häd mer guet gseh... öb die im 95gi au scho i de schwiz gsii sind isch no fragwürdiger....
über 50% vo de lüüt sind aber 20 jährigi pöbel mitläufer housis gsii.... wenn duu die nid gseh häsch??! öpis anders als stammpublikum chani mer nid vorstellle... en housi wür nie ane remembertrance party gaa...
swissclubber hat geschrieben: zum club;
dä isch nur gmietet gsi mit allem drum und dra, dä baum interessiert doch kei sau!? dsoundalag isch halt scho älter
es gaht au nid nume um de baum... sonder um die kompletti deko in gold usw... so en club wählt mer nid fürne remember party uus....
es chund au nöd drufa öb e soundalag älter isch oder ned... eher vilicht uf das wie mer sie plaziert und iistellt?!...
swissclubber hat geschrieben: Die leute sind ausschliesslich wegen dem remembersound gekommen! die meisten hatten früher das typische outfit mit fetten schuhen,
ausschliesslich?? ganz sicher nööd... bi a gnue remember parties gsii und chan das gnue beurteile... daa chönder jetzt glaube wem er wänd.... die lüüt händ sicher früener nid das typische outfit aghaa.... vilicht 5 lüüt devo (usgschlosse d timetravelers) aber die andere 350 wie du zählt häsch neeed..."
swissclubber hat geschrieben: adidas-shirts
loool ja da glaubi und trainer hose dezue.... HAHA
swissclubber hat geschrieben: ansonsten lief 4,5 stunden echter rememeber, als ich und co. auflegten lief reiner oldschool und zwar 2 stunden lang..(vakuum, wir haben auch mit vinyls aufgelegt)!
demfall isch de meischti echti remember nach em 3 gloffe.. denn ich han sicher nid 4.5 stund devo ghört...
wänn häsch du denn überhaupt uufgleit swissclubber??
i dere ziit wo ich dete gsii bin sind d plattespieler nid gloffe... oder ämel nie wo ich gluegt han... oder sind due underem tisch gsii zum verstecke??
swissclubber hat geschrieben: ein anderes mal werde ICH mitbestimmen können und dann wirds ganz anders laufen (auch soundmässig)
das isch leider scho verspielt.. es andersmal wenn du e party aachündisch bin ich mit sicherheit nüme debii....
swissclubber hat geschrieben: aber hetted eu glich no vorstelle chönne, und mir aso euri meinig au chöne persönlich sägä, i bi absolut offe für jeglichi kritik!
dänksch du ernschthaft ich gang 300 housis nachemene swisscluber go dursueche wenni nid emal weiss wiet uusgsehsch?? du hätsch dich ja bi eus im ozon chönne vorstelle.... det isch alles chli übersichtlicher und familiärer... wennt überhaupt je gsi bisch

swissclubber hat geschrieben: acid phase hät mir langsam au nümä passt und i has ihm denn au gsait. er hät gfundä dass dlüt voll abgöhnd bi dem teil, deshalb hät ers nomal brocht.
sones lied kenned die housis halt... gid sicher en house remix devoo.... bi de geilere insider reember lieder händs nix degliiche taa wils es nid kennt händ...
swissclubber hat geschrieben: ich bi dä einzig gsi döt ine, wo jede track uswendig kennt, drum häts villicht vo anderer siite verschiebige ge wil er mit mine sache au teils gspielt hät.
bisch au no überzoge vo dier... momol...
swissclubber hat geschrieben: wenns usländer gha hät, denn stört mich das überhaupt nöd!
näi ussländer störed überhaupt need.... nume so ussländer wie det ine gsii sind störed.. chasch nid alli in gliche topf werfe.. nume die det ine scho.. LOOL
swissclubber hat geschrieben: döt ine hät keine umäpöblet usser eine, dä isch denn usägstellt wordä! bi so viel tanzende lüt isch es normal dass mä denand streift, heisst aber no lang nöd dass agfiggt wirsch weg dem, oder wa isch denn los gsi?
jede zweit häd di blöd aapöblet wennt ächli anen ane cho bisch... häsch ja nid döfe zrugg luege suscht hätisch e fuscht i de frässi gha... wär am aran emel fascht passiert.... han mindischtens 20 gseh wo so dumm händ müesse due.... han gnue ziit gha das müesame folk z analysiere....
swissclubber hat geschrieben: es isch friedlich abgangä und dä grossteil isch trotz dene paar housetracks nöd enttüscht gsi.
genau!! häd ja au kei wari Raver det gha!! wer wett denn entüscht sii??? die Party isch tiptop gsi für das Folk dete.... aber ganz sicher nüüt für Technoliebhaber und für Lüt us dem Forum.... PUNKT

Benutzeravatar
vakuum
Beiträge: 834
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:46
Wohnort: Dättwil
Kontaktdaten:

Beitrag von vakuum »

Aran hat geschrieben:au t priise ha i mir sägä lo, sind eifach vom Felini us so, cha also de veranstalter nüt defür.
also uf de Prislischte isch ganz klaar "Fresh Meat" gstande und nid "Fellini" also sind d Prise vom Verastalter us cho?!

Benutzeravatar
ShadowDreams
Beiträge: 167
Registriert: Mo 14. Mai 2007, 15:29
Wohnort: Liechtenstein(Vaduz)

Beitrag von ShadowDreams »

ich bin in allem vakuums meinung! das volk war echt das schlimmste auf der party. nichts mehr als pöblerei,schlägerei und sauferei. happy feeling= 0
Zeitmaschine 1507

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

also uf de Prislischte isch ganz klaar "Fresh Meat" gstande und nid "Fellini" also sind d Prise vom Verastalter us cho?
uhh dass han i nöd mol gseh,...

swissclubber hat Folgendes geschrieben:

ein anderes mal werde ICH mitbestimmen können und dann wirds ganz anders laufen (auch soundmässig)


das isch leider scho verspielt.. es andersmal wenn du e party aachündisch bin ich mit sicherheit nüme debii....
das find i glich chli hert :wink:
wenn ers so wie er seit, selber chan plane, gseht die sach scho bitz anderscht us.. wenn er au selber chan DJ's und de sound bestimme, chunt mer vielicht dere sach scho bitz nöcher :wink:

halt au wie scho gseit, es goht nöd e rememberparty ime söttigne lade mache, und erwarte dass zum gröschteteil ravers chömäd.. gnau glich wenig würdi das im Q oder Kugl funktioniere (dört hesch jetzt halt mol eifach "Stammgäst" wo immer chömäd, wos au scheiss egal isch ob house, hiphop oder oldschool lauft)


also nöd entmuetige lo :wink:
nomol probiere mit dim konzept, wos denn nöd chan passiere, dass uf eimol house gspielt wird.. vielicht au Dj's usem forum mit i bezieh, denn han i sgfühl würd die sach ganz guet cho..

Benutzeravatar
vakuum
Beiträge: 834
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:46
Wohnort: Dättwil
Kontaktdaten:

Beitrag von vakuum »

nei das isch überhaupt nöd hert... isch ja mis wucheend... loool

es häd sich eifach alles bestätiget wo eigentlich scho klaar gsi isch....


mier kenned da ja alli DJs us de schwiz wo guete sound uufleged... wenn die nid uf em Flyer stönd wirds wohl au nix.. dasch dises mal wieder bestätiget worde....

wänn natürli z.B. de kov mal wür uflegge a sonere party ischs wider was anders... denn isch aber de kov au de wo d stimmig bringt.... aber öb z.B. de kov a sonere party überhaupt wür welle go uuflegge ??

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

vakuum hat geschrieben: die händ natürli im 95gi au scho gläbt und vilicht die musg mal ghrt und au mal anere party gsii aber die liebed de sound need... und das häd mer guet gseh... öb die im 95gi au scho i de schwiz gsii sind isch no fragwürdiger....
jojo das weisch jo du am beste, weil du jo bereits zur gliche zit debii gsi bisch.
vakuum hat geschrieben: über 50% vo de lüüt sind aber 20 jährigi pöbel mitläufer housis gsii.... wenn duu die nid gseh häsch??! öpis anders als stammpublikum chani mer nid vorstellle... en housi wür nie ane remembertrance party gaa...
ok das chan guet si, weil jo dä verastalter wieni am afang gschribe ha eigentlich anderi partys macht
vakuum hat geschrieben: ausschliesslich?? ganz sicher nööd... bi a gnue remember parties gsii und chan das gnue beurteile... daa chönder jetzt glaube wem er wänd.... die lüüt händ sicher früener nid das typische outfit aghaa.... vilicht 5 lüüt devo (usgschlosse d timetravelers) aber die andere 350 wie du zählt häsch neeed..."


logisch nöd alli, aber vieli woni kenne
vakuum hat geschrieben: loool ja da glaubi und trainer hose dezue.... HAHA
genau da zeigts wieder, dass du jo vo afang a debii gsi bisch und alles weisch... hüt isches absolut lächerlich wennd adidas-streife a häsch, früehner isch da geil gsi, zumindest i dä schwyz.
vakuum hat geschrieben: das isch leider scho verspielt.. es andersmal wenn du e party aachündisch bin ich mit sicherheit nüme debii....
isch mir ehrlich gsait au recht, weil du sowieso nur chämtisch zum kritisiere
vakuum hat geschrieben: dänksch du ernschthaft ich gang 300 housis nachemene swisscluber go dursueche wenni nid emal weiss wiet uusgsehsch?? du hätsch dich ja bi eus im ozon chönne vorstelle.... det isch alles chli übersichtlicher und familiärer... wennt überhaupt je gsi bisch
zumindest verfolgsch jo du jede kommentar i dim forum und häschäs garantiert mitübercho, dass i bim yokoset im ozon gsi bi und dä aran mich gseh hät, hettisch jo zum bispiel ihn chönä frogä....
vakuum hat geschrieben: jede zweit häd di blöd aapöblet wennt ächli anen ane cho bisch... häsch ja nid döfe zrugg luege suscht hätisch e fuscht i de frässi gha... wär am aran emel fascht passiert.... han mindischtens 20 gseh wo so dumm händ müesse due.... han gnue ziit gha das müesame folk z analysiere....
ok da hani leider nöd gseh, da chani verstoh, wür mir au abstelle

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

es gibt parties da kommt man rein und fühlt sich wohl, und es gibt parties da ist das nicht so. gestern abend wars nicht so.

wir waren dementsprechend nicht lange da. wieso ist bereits ausreichend erläutert worden.



ps:ich hasse clubs die irgend eine redbull imitation ausschenken! das zeugs ist einfach nur eklig und wenn ich ein redbull bestelle will ich entweder eins oder dann die info das es keins gibt. pasta

Benutzeravatar
Plasma
Beiträge: 267
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 21:11
Wohnort: St.Gallen

Beitrag von Plasma »

Guet bini im Dynamo bi >> Mabon <<
und >> Gonoreas << blibä 8)

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

Ich chan nüme! Soooo geil.

Aber Swisscluber. Dich hät de Aran bi eus im OZON gseh. Aber suscht niemert. Also wänn ich ane Party gange wo ich en huufe TT Lüüt erwarte, dänn suech ich die au, will ich wott wüsse wer sich hinder wellem Nick verbirgt. De Aran hetti eus alli kännt und het dich chönne "vermittle".

So fertig jetzt vo minere Siite. Isch mer z blöd da ine no me über das z'kommentiere. Party isch nüd so gsi wies TT Lüüt sich vorgstellt hät und dademit hät sichs. Eifach nume no a die Partys ga, wo mer weiss was lauft (TT, am Aran sini und die im Ozon). De Rescht isch zu 98% unbruchbar.

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

dä andrej hani au kenneglernt. egal, das thema hemmer jo scho mol churz durege.
Zuletzt geändert von swissclubber am So 2. Dez 2007, 19:39, insgesamt 2-mal geändert.

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

Haha, ich chas ja vo aafang aa gseit. Ferndiagnoose galore *ggg*.

@Plasma: Mabon = Ueregeili Live Band

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

mier kenned da ja alli DJs us de schwiz wo guete sound uufleged... wenn die nid uf em Flyer stönd wirds wohl au nix.. dasch dises mal wieder bestätiget worde....
das isch scho bitz so.. drum wenn de swissclubber nöchschtmol was plant und DJ's usem Forum mit i bezieht, chas ganz e glatti fete werde (glaub i mol)
Eifach nume no a die Partys ga, wo mer weiss was lauft (TT, am Aran sini und die im Ozon).
merci vielmol :wink:
mer lueget au dass mer nöchscht joor wieder was chönd uft bei stelle

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

Die nächste Remember-Party findet definitiv nächstes Jahr statt und zwar mit mir als Mitorganisator, dann läufts anders als bisher! Ich darf auch einen oder evtl. 2 DJ's nebst mir einbringen.

Ort noch unbek., evtl. Stadt SG und andere

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

bin ma gespannt :wink:

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Naja

Beitrag von rucki »

Also das müend dänn 1-2 seeeeeehr gueti DJ's sii wo grausam langi Spielziite händ, damit ich mich det ufe bewege. Vorallem nachdem was ich ghört und gläse han.

Gesperrt