26.02.2011 Vorankündigung OZON Party

...party-tips und reports / fotos

Moderatoren: rucki, trilobyte

Bist du auch dabei?

Logisch!
10
77%
Nein, ich bin ein Weichei!
3
23%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 13

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

ich hab das so interpretiert aus deinem post vom 22.02.2011, 20:13 und dem eben.

ich hab aber extra den smiley hingemacht: :wink:

gruss
siegi

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

vakuum hat geschrieben:im Facebook sollte man ja mindestens die OZON Mitglider zur Veranstaltung einladen, oder wurde das gemacht??
Hani gmacht und au allne sofort s Admin-Rächt gee.

i fänds halt cool mer würed me vo dene wie mier erreiche wo euse sound liebed und scho lang nöm a so parties gönd will hüfig nu scheiss lauft unds bi eus de geil sound wieder chönted entdecke... aber wie findet mer die?? ich hett erwartet dass es mit de jahre bi dene chli umespricht....
Ich ckäne no vill vo dene. Sägenes jedes maal. T Antwort schjedes maal "ou hani vgässe, ou bi ide Schiiferie, ou bi ide Ckariibick, ou ha Schpaatiescht, snöggchpmaal dänn."

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

eine zeit lang hatte es doch immer mehr leute, zuletzt da wo dann die schmier aufgetaucht ist. was hatten wir da anders gemacht?

gruss
siegi

ps: ich hab gestern mal wieder ca 100leute per email angeschrieben

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

nee gar nöd so gmeint ;)
(ich zehl mi eigentli au zu dene wo knallherte oldschool spielt, zumindest im ozon ^^)

dur das ich aber no eine vo de wenige hier bin wo no meh oder weniger viel in technousgang goht kenni natürli scho einigi lüüt. wenn i aber sägä chömet doch mol mit ine chline liebevolle club wo 30lüt zu oldschool abgönd langet das leider nöd immer zum die z begeistere. wenn i aber chan sägä, sie söllet gfälligscht au mol cho, well i dört spiele gseht die sach (vielicht) anderscht us.

nomol: i würd immer (bis uf paar ganz wenigi studium bedingte usnahme) gern spiele und luege denn au, dass i die us em suschtige technousgang chan mitzieh.

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

vakuum hat geschrieben: a pro pos flyere a parties... naja.... ich bin mit persönlich aspräche am beste gfahre und zwar wenn mer gseht weli lüüt bi welne lieder abgönd denn chann mer die spezifisch druf aspräche isch fliess arbet macht aber langfristig me uus denki.... najaaa......
Dasch eitli suppr. Em beschte i Ckombination mi zomene Mini-Flyer wimmr gmacht häm pfrs Minus 1. Die Sieche nöd äfach aneschmeisse sondrn de Lüüt wommr s Gfühl hä, zi findez geil it Han trucke.

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

trilobyte hat geschrieben:eine zeit lang hatte es doch immer mehr leute, zuletzt da wo dann die schmier aufgetaucht ist. was hatten wir da anders gemacht?

gruss
siegi

ps: ich hab gestern mal wieder ca 100leute per email angeschrieben
noch n plan an welcher party die bullen aufgekreuzt sind?

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

Aran hat geschrieben:noch n plan an welcher party die bullen aufgekreuzt sind?
die letzte party vor der langen pause ,-)

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

trilobyte hat geschrieben:
Aran hat geschrieben:noch n plan an welcher party die bullen aufgekreuzt sind?
die letzte party vor der langen pause ,-)
Herbst 2008.

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

de rucki und ich fahred doch für jedi party 2-4mal uf Chlote
Fasr da Entlaschtig bruuched, amigs nume säge. Chpi ja jede Tag z Chloote.

Benutzeravatar
vakuum
Beiträge: 834
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:46
Wohnort: Dättwil
Kontaktdaten:

Beitrag von vakuum »

@ Kov
ich han gmeint im facebook ned d Ozon mitglider iilade sondern d fans vo de OZON Gruppe... sind ja knapp über 40..... die chan mer ned iilade und de link poste gaht ned will d verastaltig ned öffentlich isch..... isch no blöd.....

genau die antworte ghör i au immer "so geil ich chume aber dasmal gahts ned.... blabla" das findi ebe so schad.....

und genau mit em flyere isch es soo.. eifach here rüere bringt irgendwie nix suscht chömed vilicht nur d mongos..... persönlich aaspräche isch super.... müessted halt möglichscht alli mache und denn es papierli wo d infos druf stönd oder wenigschtens d webadresse...... wenn jede zwei lüüt dezue bringt zum mal cho isch das ziel scho erreicht... :-)

HÄNDER GHÖÖÖRT! S NÄCHSCHT MAL ISCH DE ARAN WIEDER DEBII... ALSO WÜRKLICH!!!

danke Kov fürs agebot!! :-) mier chömed druf zrugg wenn mer mal was bruched.... chan der vilicht au mal en schlüssel id hand drucke....

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

sehr guet, danke beat ;)

mol no e idee:
so en flyer mit werbig fürs forum/sound/ozon wär cool. ganz allgemein ghalte, kei konkreti party, eifach wär mir so sind und was mer machet. denn mol e serie vo dem cheib useloh, denn cha mer die nämli immer und überall verteile wenns sinn macht (do heti garantiert immer es hämpfli debi und würds im usgang verteile).
falls t gstaltig vo some "flyer" öpert wöt it hend ne, wärs choge supr,.. i bi nöd so es talent i so sache und mer fehlt bitz ziit, wenn t idee aber uf interesse stosst unds aber niemert wöt mache, lueg i dass is vieleicht glich mol schaffe.

i fänd im übrige au es tshirt mit "timetravelers" (irgend e logo oder so) cool, und das wär sicher au cooli werbig wenn mit so öpisem ar rememberpartys umelaufsch ;)

Benutzeravatar
vakuum
Beiträge: 834
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:46
Wohnort: Dättwil
Kontaktdaten:

Beitrag von vakuum »

Aran hat geschrieben: so en flyer mit werbig fürs forum/sound/ozon wär cool. ganz allgemein ghalte, kei konkreti party, eifach wär mir so sind und was mer machet.
SUPER IDEE!!

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

so da no s vorläufig gültige Lineup :wink:

22:00-23:30 Boardillo
23:30-01:00 Harmony
01:00-02:30 Wintermoon
02:30-04:00 Seven
04:00-05:30 MDH
05:30 bis änät tubak pingpong
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

vakuum hat geschrieben:@ Kov
ich han gmeint im facebook ned d Ozon mitglider iilade sondern d fans vo de OZON Gruppe... sind ja knapp über 40..... die chan mer ned iilade und de link poste gaht ned will d verastaltig ned öffentlich isch..... isch no blöd.....
Schtelemr si um uf öffentlich. Ha mi bim erschtele nö getraut wili nöd sichr gsii bi obs gschiid isch. Chpi ebe nöd mit allne Ozon-Gruppe-Migglidr befründet im FB (machi nume bi Lüüt woni usm richtige Läbe ckäne).
genau die antworte ghör i au immer "so geil ich chume aber dasmal gahts ned.... blabla" das findi ebe so schad.....
Di wenigschte Lüüt schtelled fr gueti Musig alles hine naa. Da häsch tän so Situazioone wo eine nodr 2 huere geern wüüre ckhoo, de Resch pfo ihrne Clique wott abr z.B. is Oxa un tänn gönz halt ä deep mit, wils es aagurckt allei neimez ane zgaa wos u.U. niemeren ckäned. S andere Probleem isch tas ti meischte wo de Sound no ckäned mittlerwiil innere "Schiss vorem Walholz"-Situazioon läbed *gg"*. Richtig übe nee chammerene das eitli nööd. Sind all so beckloppt wi n iich wo im gsezzte Naltr no allei gschnäll uf Bern in Tachsctock gönd wänn det guete Sound läuft *gg*.

T Ackzeptanz vo eusem Sound isch im Momänt ä nö gad wahnsinnig tunckzmi. Em Samschtig hani de Floor guet leergfäget. Obwohl i es paar Hizz appglaa han *gg*.

danke Kov fürs agebot!! :-) mier chömed druf zrugg wenn mer mal was bruched.... chan der vilicht au mal en schlüssel id hand drucke....
Easy, im letschtere Fall wüüri mi ä finanziell beteilige.

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

vakuum hat geschrieben:
Aran hat geschrieben: so en flyer mit werbig fürs forum/sound/ozon wär cool. ganz allgemein ghalte, kei konkreti party, eifach wär mir so sind und was mer machet.
SUPER IDEE!!
Genau, so nes Visitechäärtli.

Antworten