DJ Arachno

...alter sound

Moderatoren: rucki, trilobyte

Antworten
Top Buzz

DJ Arachno

Beitrag von Top Buzz »

ihr kennt doch sicherlich noch den DJ Arachno... ist er noch aktiv?

Ich hab ihn im 2003 mal am Happy HC (94-96) legen hören und das hat mir ziemlich geflasht. Er ist doch plötzlich von der Bildfläche verschwunden(?)
"Techno hat kein Rhythmus, war das die Frage?"

Aran

Beitrag von Aran »

het früener mol no im halli galli ufgleit :wink:
Zuletzt geändert von Aran am Do 14. Feb 2008, 12:02, insgesamt 1-mal geändert.

trilobyte
Site Admin
Beitrag von trilobyte »

kein kommentar

Aran

Beitrag von Aran »

trilobyte hat geschrieben:kein kommentar
http://pictures.rheinportal.ch/index.php?pg=21&id=2279

jeyenne
Beitrag von jeyenne »

trilobyte hat geschrieben:kein kommentar
gseh ich au so ;-) esch es anderssssss kapitel i de schwiizer techno gschicht !!!
*** mp3 is 4 kids *** www.jfkstudios.ch ***

Top Buzz

Beitrag von Top Buzz »

ich leb glaubs hinterem Mond aber was genau isch so schlimm gsi a ihm?!
"Techno hat kein Rhythmus, war das die Frage?"

jeyenne
Beitrag von jeyenne »

Top Buzz hat geschrieben:ich leb glaubs hinterem Mond aber was genau isch so schlimm gsi a ihm?!
ha angst, well er esch zuuuu krrrrraaaaaassssss ;-) ihm ghört d'mafia, camorra, kgb, fbi & er macht au no d'love parade, street parade & d'mayday ! und wenn ich jetzt öppis säge, hani evt. mis booking nöme ! by the way loops & things, acid phase & first rebirth esch no co-produziert vom alan...eifach das es weisch ;-)
*** mp3 is 4 kids *** www.jfkstudios.ch ***

Lowpass

Beitrag von Lowpass »

Aha... in däm Fall isch DJ Arachno wohl e witers Pseudonym vom grosse "Mat Mas"? (http://www.techno.sh/berichteshow.cfm?ID=298)

Dr grossi "Mas" isch dä gsi, wo Techno praktisch erfunde het... also zumindescht het är Techno in d'Schwiz gholt...
Ich glaub die beide müen denn zumindescht mitenand verwandt si. :-)

Kov

Beitrag von Kov »

Lowpass hat geschrieben:
Dr grossi "Mas" isch dä gsi, wo Techno praktisch erfunde het... also zumindescht het är Techno in d'Schwiz gholt...
Ich glaub die beide müen denn zumindescht mitenand verwandt si. :-)
Keyboards und Herte Rock Bild.

Lowpass

Beitrag von Lowpass »

Kov hat geschrieben: Keyboards und Herte Rock Bild.
:-) find i no öbbis vom Harmlosere...

I glaub dr Höhepunkt isch:
Nun folgten CDs und Schallplatten-Veröffentlichungen in rauhen Mengen (siehe Diskografie).
--> http://www.discogs.com/artist/Matthias+Schweizer
(aber bitte passet uf, nid dass Eure Browser unter dr Datelascht abliggt)
Bsunderi Beachtig verdient au, dass alles unter sim eigene Label usecho isch. *lol*

PS: An sinere Platte "Acid Killer 1" isch öbbis guet gsi: nämmli dass es nie e "Acid Killer 2" gä het. :-)

PPS: Vilicht isch au alles nur Niid vo miner Site. Schliesslich het är geniali Gschäftsidee kha. "Inovation" isch sozusage si zweite Name gsi. Z.B. het me in sim Plattelade während'em aloose vo de Platte dörfe rauche - und mit däm het är tatsächlich au Wärbig gmacht uf de Flyer. Das isch SI Argumänt gsi zum in sim Lade go Platte chaufe. :-) Vo Musik het är 0 Ahnig kha. Hättsch'en nie müeste nach irgend öbbisem frooge - är het immer gseit, dass är sich nur um's Business kümmeret - für Musikfrooge het är e Kolleg kha. :-) Cool isch notüerlich au si Label gsi. Wenn me dört öbbis usebrocht het, het eim das vor allem emol eins brocht: Verluscht. Denn sälbscht wenn 100% vo de Platte verchauft worde sin, het dr Künschtler hinde use gmacht - denn är het nid nur die gsamti Produktion müese zahle, sondern au no d'Lohnchäöschte vom grosse Mat Mas. Entsprächend Shit isch das Züg gsi, wo uf sim Label usecho isch.

Aber ebbe... was würd Basel ohni dr Mat Mas mache.

swissclubber

Beitrag von swissclubber »

da gseht me vo wiitem, dass sich dä mad oops sorry mat mas selber in szene gsetzt het bi dem brichtli do...chamä nöd ernst neh sottig statements vo irgendwelchne sites
ha dä au no nie ghört und i bi früener lang und fast überall ussert genf und wallis a partys gsi i dä schwyz

Lowpass

Beitrag von Lowpass »

swissclubber hat geschrieben:ha dä au no nie ghört und i bi früener lang und fast überall ussert genf und wallis a partys gsi i dä schwyz
I kenn'en persönlich. :-) Är het jo wirklich e Plattelade kha und ich ha au e paar mol dört ikauft (well si Kolleg wirkli druss cho isch und usserdäm e zwäge Typ gsi isch). Jedefalls... wenn me emol 10 Minute mit däm gredet het, denn isch eim mit Sicherheit nid entgange, dass är e absoluts Grossmuul isch, wo vo dr Thematik sowieso kei Blasse het. Är het probiert Gäld us dr Techno-Szene z'schöpfe. Das isch si einzige Atrib gsi... es isch em allerdings nie glunge. :-) D'Platte vo sim eigene Label het är an d'Chunde verschänkt, damit'r si abkriegt het. :-)

Antworten