Acid Symphony

...alter sound

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Acid Symphony

Beitrag von Infinity303 »


Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

HAMMER! Geili Idee so vorem publikum än improvisierte uftritt!

schauno ä cooli site http://www.tb303.ch/ kennsch dä, ha gseh dass en itrag häsch

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

swissclubber hat geschrieben:HAMMER! Geili Idee so vorem publikum än improvisierte uftritt!

schauno ä cooli site http://www.tb303.ch/ kennsch dä, ha gseh dass en itrag häsch
Jo, das isch dä Sugi (DJ Ace)

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

hei chume lust über au no en tb303 ufztriibe, bi scho am umeluege gsi im netz 8) aber was chost sones ding, sind glaubs no recht rar (hät mä jo scho mol do im forum diskutiert)
Zuletzt geändert von swissclubber am So 17. Feb 2008, 20:16, insgesamt 2-mal geändert.

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

Under 1000 Euro chunsch keini über, wahrschinlich muesch sogar no einiges meh aneblettere...dä Priis isch i dä letschte paar Jahr no gstiige.

Rar sinds uf jede Fall...dä Typ im Youtube-Video verzellt was vo 10'000 produzierte Grät...ich han gmeint, es seget öppe 20'000 gsi (was aber immer no huuuere wenig isch).
Zuletzt geändert von Infinity303 am So 17. Feb 2008, 20:18, insgesamt 2-mal geändert.

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »


Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

Clones sind Blasphemie

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

Infinity303 hat geschrieben:Clones sind Blasphemie
chunt tonmässig am original ziemlich nöch und chost um die 650 Euro..aber ebä es isch halt en clone und somit shit

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

Ich wür für doppelt so viel Chole lieber e Original-303 chaufe ;-)

Ich känne mich mit Clones nöd us...ha kei Ahnig ob und welle Clone vom Klang her a s'Original anechunt...wird sicher dä eint oder ander gä, wo bi gwüsse Sequenzä ähnlich tönt und ime Track au nöd vom Original z'unterscheide wird sii. Nur, die einte säget das, die andere das. Darum, wänn 303 wotsch, chaufsch s'Original.

Es git e Websiite, wo es paar Clones mitem Original vergliche werdet, han aber leider dä Link nüme. Fallsen no finde, posten da.

EDIT: Da isch dä Link: http://www.acidvoice.com/index.htm

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

wobei bei vergleichen mit tb303's anzumerken ist dass die dinger auch unterschiedlich untereinander selbst tönen!

Lowpass
Beiträge: 190
Registriert: Mo 17. Dez 2007, 12:20

Beitrag von Lowpass »

TBs sin völlig übertüürt. Das Ding isch als billig-Synthesizer produziert worde und das merkt me halt ebbe au. Zuedäm: zum wirklich geile Acid mache länggt's ebbe nid, eifach nur e TB z'ha - ohni gueti Effäkt lauft do gar nüt. Und eigentlich müest me au grad 2 oder 3 Grät ha.

Ich bi zwar e ehemalige Acid-Freak, würd aber niemals so vill Gäld anelegge für e TB. Ich ha verschideni Emulatore usprobiert kha - ha mi denn für e FB-383 entschide. 1 FB-383 kriegt me für ca. 100 Franke. Isch genauso schäbig produziert wie dr TB und tönt nid vill andersch. Hütt duet me Audio-Sequänze eh nochbearbeite und scho vill wo gmeint hänn, si würde dr Unterschid garantiert höre (ich bi früener au eine vo dene gsi) hänn igluegt. Gwüssi Sache cha me mit em 383 zwar nid mache (krassi Slides + extremi Cutoff-Ischtellige), aber das bruucht me eh sälte.

Wenn me luegt, was me für das Gäld anders cha chaufe, denn mues me scho sehr, sehr vill Chölle ha, dass me sich für e TB entscheidet. Es gitt so vill geili Grät - do seh ich nid, worum ich mehr als e 1000er söll anelegge nur für 1 Ton. Aber ebbe: es gitt gnueg wo so scharf druff sin, dass si so vill zahle. Um 1994 umme sin d'Priise sogar bis zu 2'500 Franke gange. Sälber schuld, sag ich do nur. Für das Gäld würd ich mich eher e rächte Synthi chaufe wo wirklich öbbis taugt.

Lowpass
Beiträge: 190
Registriert: Mo 17. Dez 2007, 12:20

Beitrag von Lowpass »

PS: Was den Clip betrifft... mir fällt da nur das Wort "Kunstscheisse" ein. 10 Leute mit 10 TBs, die ihre gespeicherten Sequenzen abspielen und ein bisschen rumschrauben - vorne einer, der das per Random-Prinzip zusammenmischt und n bissl BassDrum dazu laufen lässt.... und dann so tut, als würde das irgendeinem künstlerischen Anspruch gerecht werden.

10 Punkte für die Idee, 0 Punkte für die Umsetzung. Er hat eines vergessen: Die Symphony zu KOMPONIEREN! *lol*

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

Wer en Clon wott, bi miir mälde. Chckäne nöpprn wo eine loosweerde wott.

Lowpass
Beiträge: 190
Registriert: Mo 17. Dez 2007, 12:20

Beitrag von Lowpass »

Kov hat geschrieben:Wer en Clon wott, bi miir mälde. Chckäne nöpprn wo eine loosweerde wott.
Muesch scho verzelle um was für e Grät dass es goht. Die meischte Clones sin Schrott.

Lowpass
Beiträge: 190
Registriert: Mo 17. Dez 2007, 12:20

Beitrag von Lowpass »

Ah ja... hier noch ein Link: http://www.youtube.com/watch?v=dkhJqFWMWek

Das entspricht dann schon viel eher meinem Geschmack. Schön auch, dass Voigt den Eindruck vermittelt, als könne das jeder - man muss nur die Maschinen anschliessen und der Rest ist Rumdrehen. Naja... stimmt ja eigentlich, klingt nur meistens dann nicht ganz so gut wie der Sound von Voigt, aber viele hören da wohl eh keinen Unterschied :-)


Und in diesem Video kommt auch der unglaubliche Vorteil von 303 und 606 zum Tragen: beide kann man mit herkömmlichen Batterien betreiben. :-)

PS: Mate Galic ist auch mal wieder einfach nur zum Schreien und die Sabine würd am liebsten gleich den Voigt poppen oder so. :-)

Antworten