Diverse Tapes

...alter sound

Moderatoren: rucki, trilobyte

Lowpass
Beiträge: 190
Registriert: Mo 17. Dez 2007, 12:20

Beitrag von Lowpass »

swissclubber hat geschrieben:
Kov hat geschrieben:
swissclubber hat geschrieben: zeig wie tönts
Wer druuschunt, ckännz.
gschmackssach. vor 93 hani praktisch nüt. ab denn isch für mi persönli dä sound erst richtig geil worde
tztztz. Also sin z.B. "Go" (1991), "Stellar Supreme" (1992), "Accident in Paradise" (1992), "No Fate" (1992) usw. usw nid richtig geil gsi?
tztztz.

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

swissclubber hat geschrieben: gschmackssach. vor 93 hani praktisch nüt. ab denn isch für mi persönli dä sound erst richtig geil worde
lowpass hat geschrieben: tztztz. Also sin z.B. "Go" (1991), "Stellar Supreme" (1992), "Accident in Paradise" (1992), "No Fate" (1992) usw. usw nid richtig geil gsi?
tztztz.
wie gsait fette text obä persönliche gschmack oder? und richtig geil worde, heisst nöd dass go, accident in paradise nöd geil gsi isch, hani übrigens au, han au no fate & stellar supreme findi aber kacke

Lowpass
Beiträge: 190
Registriert: Mo 17. Dez 2007, 12:20

Beitrag von Lowpass »

Das isch ebe wie bim Sex und'em Lego. Wenn de dr Unterschid nid kennsch, blibsch gschiidr bim Lego. :-)

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

aha darum häsch du no nie sex gha..? :twisted:

Lowpass
Beiträge: 190
Registriert: Mo 17. Dez 2007, 12:20

Beitrag von Lowpass »

swissclubber hat geschrieben:aha darum häsch du no nie sex gha..? :twisted:
Wenn me weiss, was geile Sound isch, bruucht me kei Sex. Wenn me's hingege nid weiss, denn duet me so, als wär me dr Ober-Stächer und probiert anderi z'beleidige, wie me's während früene Teenager-Joore gmacht het.

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

Lowpass hat geschrieben:
swissclubber hat geschrieben:aha darum häsch du no nie sex gha..? :twisted:
Wenn me weiss, was geile Sound isch, bruucht me kei Sex. Wenn me's hingege nid weiss, denn duet me so, als wär me dr Ober-Stächer und probiert anderi z'beleidige, wie me's während früene Teenager-Joore gmacht het.
i tue di uf kein fall wellä beleidigä, aber wenn me usteilt (und denn no als neuling i dem forum) , muess me au chönna istecke, gell, kennsch mi jo überhaupt nöd, also keep cool 8)

Lowpass
Beiträge: 190
Registriert: Mo 17. Dez 2007, 12:20

Beitrag von Lowpass »

swissclubber hat geschrieben:
Lowpass hat geschrieben:
swissclubber hat geschrieben:aha darum häsch du no nie sex gha..? :twisted:
Wenn me weiss, was geile Sound isch, bruucht me kei Sex. Wenn me's hingege nid weiss, denn duet me so, als wär me dr Ober-Stächer und probiert anderi z'beleidige, wie me's während früene Teenager-Joore gmacht het.
i tue di uf kein fall wellä beleidigä, aber wenn me usteilt (und denn no als neuling i dem forum) , muess me au chönna istecke, gell, kennsch mi jo überhaupt nöd, also keep cool 8)
Hm? Verstand i nid ganz... solang niemr usteilt, mues ich au nid istecke. So billigi Sprüch vertrag i ämu no locker. Do muesch scho grösseri Gschütz uffahre. :-) Aber schiinbar hesch Du di beleidigt gfühlt, dass de dr Knigge uspacksch. :-) Nimm's easy. Me sött Lütt nid wäge ihrem Musikgschmack beleidige - ussr är isch schlächt. :-)

Dass mi e Bemerkig wie "aha darum häsch du no nie sex gha..?" chönnti beleidige, das isch scho öbbe 20 Joor här... und wenn's mr genau überlegg, i glaub nid emol denn hätt's mi beleidigt. Sälbscht wenn i dr hässlichscht Siech wär, chönnti morn ins Puff - aber Ahnig vo Sound cha me sich leidr nid chaufe. Päch kha. :-)

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

demfall häsch würkli pech gha .. :lol: keep cool :wink:

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

@ Swissclubber: Mängisch sind dini Sprüch eifach de Burner. Und zwar hineuse. Stell mich vollkomme hinder de Lowpass. Und vo wäge Neuling. Du bisch au mal eine gsi. Und sooooo lang bisch nonig da ine. Vo dem her, Schnauze tief!

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

...hineuse wie bi anderne au.
hey rucki, isch wieder mol es thema für di gell, chasch di wieder mol imische i sache wo di nüt agöhnd. eigentli vermissi a dere stell no en comment vo eim do ine, aber das chunt worschinli no.
los, ich werde nie kusche bloss weil du und evtl. anderi das e so gern hetted und i werd immer mini meinig vertrete und direkt blibe.
VO MIR US CHÖND IHR MI JETZT US EUEM FORUM KIPPE, UND TSCHÜSS!

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

chindergarte. was ich eifach komisch finde, dass immer öppe die gliiche da ine aegget. egal, schöne sunntig

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

Was ist nur aus diesem Forum geworden...ich komme mir irgendwie wie in einem HipHopper-Chindergarten-Forum vor. Und Swissclubber ist mit Sicherheit NICHT der Grund dafür...

Benutzeravatar
daeve6800
Beiträge: 142
Registriert: Di 25. Sep 2007, 00:22

Beitrag von daeve6800 »

Infinity303 hat geschrieben:Was ist nur aus diesem Forum geworden...ich komme mir irgendwie wie in einem HipHopper-Chindergarten-Forum vor. Und Swissclubber ist mit Sicherheit NICHT der Grund dafür...
Ich muss hier Swissclubber und Infinity recht geben...in diesem Forum
hat auch einer der erst ab 93 abfährt "daseinsberechtigung",solange es
historisch nicht über 95 geht,haben doch solche pingeligikeiten von besagten user hier keinen platz!!
...auch einen schönen Sonntag allen.
"Der Kopf ist rund, damit das Denken die Richtung wechseln kann."

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

swissclubber hat geschrieben: gschmackssach. vor 93 hani praktisch nüt. ab denn isch für mi persönli dä sound erst richtig geil worde
Eben nicht Geschmackssache. Es geht mir nicht darum was wem hier persönlich besser gefällt. Es geht mir darum, das jeder, der sich ernsthaft mit irgendeinem Musikstil befasst auch daran interessiert sein sollte zu wissen, wo des Zeugs ursprünglich herkommt bzw. warum es so klingt wie es klingt. Und KEIN Track aus 93 würde so klingen wie er es tut, wenn es das Material aus den Jahren vorher in dieser Form nicht gegeben hätte. Darum erwarte ich von jedem, der hier ernsthaft musikalische Themen diskutieren will, dass er den nötigen Background hat.

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

Was du sagst Kov stimmt einerseits schon, aber wenn jemandem 93er-Sound besser gefällt, als 90-92, dann ist es eben Geschmackssache (und nix anderes hat Swissclubber ja geschrieben). Mir persönlich gefällt 93/94er-Sound auch besser, als 90-92 (wie wahrscheinlich vielen hier im Forum). Und dir wohl auch, sonst würdest du ja kaum vor allem diesen Sound spielen ;-)

Antworten