Biete Futurescope 1 Neuwertig

...suchen, tauschen, verkaufen

Moderatoren: rucki, trilobyte

Lowpass
Beiträge: 190
Registriert: Mo 17. Dez 2007, 12:20

Beitrag von Lowpass »

trilobyte hat geschrieben:so jetzt hört auf meinen verkaufstread zuzuspamen ,-)

ich will die cd schliesslich gewinnbringend verkaufen. so wie ich das sehen haben hier alle schon eine, werd sie wohl bei ricardo reintun. oder vielleicht mal zuerst auf discogs anbieten?
Nei, ha keini. Will se aber au nid. Würd se au nid für 1 Franke nä. Muesch denn aber verzelle, öb de se wirklich für e Lappe wägkriegt hesch. Alles über 5 Franke düngt mi z'vill

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

ich hab sie mal bei ricardo reingestellt. mal sehen für wieviel sie geht ,-)

http://www.ricardo.ch/accdb/viewItem.asp?IDI=533195170

gruss

siegi

Lowpass
Beiträge: 190
Registriert: Mo 17. Dez 2007, 12:20

Beitrag von Lowpass »

I bi zwar dr Meinig, dass jede e Knall het, wo me als 10 Stutz für das Ding bietet - aber i druck dr d'Düme, dass de s'Maximum useholsch unds "jede Menge" an User gitt wo e Knall hän. :-)

Benutzeravatar
Plasma
Beiträge: 267
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 21:11
Wohnort: St.Gallen

Beitrag von Plasma »

Kov hat geschrieben:Mich nervt es Techno-Tracks ungemixt und im Originaltempo anzuhören *gg*.
cd auf pc jassen, und mit player mit pitchcontrol (beide) laufen lassen passt schon :) sind nöd alli so hardcore mässigi plattemischler wie du :)

apropo:

plugin für winamp:

http://us.geocities.com/hirak_99/goodies/fourier.html

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

Plasma hat geschrieben: cd auf pc jassen, und mit player mit pitchcontrol (beide) laufen lassen passt schon :)
Igittigitt, Musig khöört uf analoogi Toonträgr, susch isches ekä musig me.

sind nöd alli so hardcore mässigi plattemischler wie du :)
Di andere seled mache was wänd, solang iich nöbmues ungmixz Züüg im Originaaltämpo lose, schales im grüene Beriich :wink:

Lowpass
Beiträge: 190
Registriert: Mo 17. Dez 2007, 12:20

Beitrag von Lowpass »

Analogi Tonträger stinke abr...

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

chweiss nöd was du mit dine machsch, mini stinket uf all fäll nöd

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

Lowpass hat geschrieben:Analogi Tonträger stinke abr...
Mee Dräck!

Lowpass
Beiträge: 190
Registriert: Mo 17. Dez 2007, 12:20

Beitrag von Lowpass »

Kov hat geschrieben:
Lowpass hat geschrieben:Analogi Tonträger stinke abr...
Mee Dräck!
:lol: :lol: :lol:

Nei, Du hesch jo rächt. I schwör jo au uf VHS und BETA und würd mr niemals e DVD- odr Blueray-Player chaufe. Gstoche scharfi Bilder sin öbbis für Weicheier. Dolby Digital eh. :-)

Nenei.. cha jo d'Liideschaft für Platte scho verstoh. Aber CDs sind halt eifach praktischer... und sobald's um Musik wie z.B. Ambient goht, cha ich guet uf Chratzgrüsch verzichte.

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

Lowpass hat geschrieben:
und würd mr niemals e DVD- odr Blueray-Player chaufe.
DVD hani. Abr nume wäg Originaalschpraach. Synchronisazioone sinte Antichrischt.
cha ich guet uf Chratzgrüsch verzichte.
Wer Chrazgrüüsch binnere Platte hätt, schnöpfääig sin Platteschpillr aaschtändig iizschtele bzw vrwändet di faltsche Tonabnämr.

Lowpass
Beiträge: 190
Registriert: Mo 17. Dez 2007, 12:20

Beitrag von Lowpass »

Kov hat geschrieben: Wer Chrazgrüüsch binnere Platte hätt, schnöpfääig sin Platteschpillr aaschtändig iizschtele bzw vrwändet di faltsche Tonabnämr.
Vinyl immer vor Beschädigunge chönne z'bewahre isch e sehr e romantischi Vorstellig. Naja... goht jo nid nur um das... ich dänk au an d'Bedienbarkeit. Isch scho schön, wenn me e Schiibe nid mues dreie zum si dure loose und wenn dr Ufbau vom'ene Album nid vom verfüegbare Platz abhängig isch. Und au, wenn me e bestimmte Track will loose... Oder wenn me e chli will vorwärts spuele... Und au, wenn me d'Musik für e MP3-Player will verfüegbar mache. Und au, wenn me sich d'Schiibe bstelle duet sin CDs praktischer - und si sin kompatiel mit allne PCs, DVD Player, Playstation etc. - chönne also überall abgspilt wärde. etc. etc. Gitt also scho dr eint odr ander Vorteil. :-)

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

Lowpass hat geschrieben: Vinyl immer vor Beschädigunge chönne z'bewahre isch e sehr e romantischi Vorstellig.
Hani ämal gmeint. Sgaat abr.

Antworten