bin gerade in unserem lager gewesen & über eine alte 93er hc platte gestollpert und da ich im laden fast keinen hc verkauf (obwohl noch vorhanden) poste ich sie hier mal.... evt. hat jemand interesse.....
i nimme suscht au beidi andere... känne da es paar lüüt wo intresse chönte haa...
@TopBuzz chunsch du am 21. zu eus ad party? suscht chöntich sie bim dave go hole und dier denn dete mitne?
das wär für die 3. au möglich wenn die öper will....
die sind ned im lade gsi, sondern i eusem "warehouse" resp. im riiiiiise lager ! det hett's aber zo 90% anderi sache (funk,rock,jazz,hip hop,...) vo de letschte 30 johr !
i nimme suscht au beidi andere... känne da es paar lüüt wo intresse chönte haa...
@TopBuzz chunsch du am 21. zu eus ad party? suscht chöntich sie bim dave go hole und dier denn dete mitne?
das wär für die 3. au möglich wenn die öper will....
die sind ned im lade gsi, sondern i eusem "warehouse" resp. im riiiiiise lager ! det hett's aber zo 90% anderi sache (funk,rock,jazz,hip hop,...) vo de letschte 30 johr !
au alti dnb/breakbeat jungle sache?
weiss ich ned genau, well vieles esch no in karton-chischte (vorallem alles elektronische) ! aber ich ha no es paar wenige alti sache do im lade....
jeyenne hat geschrieben: