Der Witze-Thread

...gelaber und offtopic

Moderatoren: rucki, trilobyte

Aran

Beitrag von Aran »

schwor äkän witz aber ha selber wiedermol müessä schmunzle:
irgendso en trottel het gfroget waser im "tranceradio" söll laufe lo und i ha denn so als witz moonlight shadow vo gruuuuuv kaverisch gwünscht.. irgendwie heter de witz abr nöd so verstande ....... lesets selber :)

http://www.facebook.com/DJAranod/posts/2837293044377

Infinity303
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

So "Musik" wär eigentli no guet zum welle abnä...wänn mer no nüd g'ässe hät, isch eim dä Appetit vergange, wänn mer scho g'ässe hät, chunt's eim grad wieder ufe.

Echt übelscht...

S'Original isch aber würkli es super Lied.

EDIT:
Was isch dä Aranod überhaupt für en Horscht...schriibt i sinere Biographie uf sinere HP über sich sälber i dritter Person :lol:

Und das da isch ja wohl dä Hammer:
Im Jahr 2004 gründeten DJ Orient, Amadis, Oli, und Marcel die Party Orga Devil Sound Masters, welche eine Party Organisierten mit dem Namen Univers of Trance, diese sollte im Rum in Therwil statt finden in der sie schon paar privat partys Organisiert hatten, sie hatten Flyers verteilt und hatten sogar die Möglichkeit ihre Party bei Radio X Trance Express vorzustellen ein tag nach der Sendung bekamen sie dann allerdings ein Anruf von dem Rum Betreiber welcher gesagt hat das das nicht gehen würde weil sie keine Erlaubnis von der Gemeinde Therwil hätten, Sie hatten also vergessen die rechtlichen Sachen abzuklären, also sagten sie die Party ab.

Darauf löste sich die Party Orga schon wieder auf.
LOOOL

Aber eigentli scho truurig, was für Lüüt sich alles "Raver" oder gar DJ schimpfet.

EDIT2:
Grad eis vo sine Promos am Lose. Voll geile Techno man! Muess mer unbedingt mal im Ozon bueche. ROFL

EDIT3:
Und dä DJdevcon isch ja wohl au en rächte Heinzharald, wännr schriibt, Groove Coverage möchi qualitativ hochwertigi Musik Bild

Aran

Beitrag von Aran »

haha so wiit hani gar nöd glueget, abr biografie liest sich aso guet ;)
paarmol müessä schmunzle ;)

ganz am schluss hetr denn kä chraft meh gha zum schriebe und beendet s ganze sehr würdevoll mit

""wenn ihr noch fragen habt schreibt mich einfach an ich würde mich fr""

Seven

Beitrag von Seven »

Ch bi mer joohrelang so unsicher gsi aber jetz hani zum Glück ändlich Bestätigung übercho: Gruuf Kaveritsch isch also doch qualitativ hochwertige Sound!

PS: Natürli het er doch sicher au mit 5 Monet scho Kraftwerk und JMJ gloset oder? ;)

PPS: Ich glaubs de "Aranod" isch sicher en Fan vom Patrick, wie chunnt mer süsch zu so eme Name? :P
Bild

Kov

Beitrag von Kov »

De mitm Tüütsch müsstr äno chi üebe.

Aran

Beitrag von Aran »

Seven hat geschrieben:Ch bi mer joohrelang so unsicher gsi aber jetz hani zum Glück ändlich Bestätigung übercho: Gruuf Kaveritsch isch also doch qualitativ hochwertige Sound!

PS: Natürli het er doch sicher au mit 5 Monet scho Kraftwerk und JMJ gloset oder? ;)

PPS: Ich glaubs de "Aranod" isch sicher en Fan vom Patrick, wie chunnt mer süsch zu so eme Name? :P
schrieb mol min name richtig! :)
schmer abr no gar nöd ufgfalle, abr de cheib spielt scho länger als i,...
i bi ebe ase en fan vo ihm drum han i sin name bitz abgänderet und als mine gno ;)

Seven

Beitrag von Seven »

mol min name richtig

(scnr :P)
Bild

Kov

Beitrag von Kov »

Bi de Schtroomgitarrene hämmr ä söttigi *lol*:
wir haben guten connections, ein sackstarkes 2-traks-demo und wir sind sehr gut ausgerüstet: meine erste bühne auftritt ist schon 14 jahre her, und wir haben ein tontechniker, zwei elektro-ingenieure, ein krise-manager bei swisscom dass sich mit die planung auseinandersetzt und ein studierter musiker in die band (eher als passivmitglied). und ein reisebüroangestellte, aber der KANN keys spielen und eben, selbstproduzierter cd mit die andere band und und und. die band an sich ist eigentlich schon 8 jahre alt, dutzende auftritten und selbst produzierte CDs. seit etwa 16 monaten haben meine jungs entschiedet, was anderes zu machen, denn haben sie mir gefunden und seit denn geht's vollgas. Das neue Projekt hat zwei vollständig aufgenommene demosongs (mastering bei Universal), die probenraum-aufnahmen zahle ich nicht dazu, wir dürfen daniel bergstrand als "spirituelle hilfe" haben (Stabbing the Drama ist für jemand ein begriff? ER hat die scheibe produziert).
Und vor allem das macht uns ein riesen spass. reich als begründung? wir geben jedes mal das 150%. und resultate kommen endlich zurück.

jetzt: ich will niemand verarschen. besser gesagt: ich muss niemand verarschen. ich bin alt genug, ich muss das nicht haben. "nebenbei" bin ich auch zweifach familienvater und alleinverdiener. also kein stinkende, respektloser 17-jähriger, der blödsinn erzählt, um cool zu sein.
stört es jemand, wenn ich hier tatsachen schreibe? dann ist nicht mein problem.

HATERS GONNA HATE

Aran

Beitrag von Aran »

ojee,.. :?

Infinity303
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Seven

Beitrag von Seven »

Bi "german bash org" gits au no paar ganz witzigi Sache:

<Nub> Könnte mir mal jemand die Zellteilung erklären?
<K4rli> o
<K4rli> 0
<K4rli> 8
<K4rli> oo

:D
Bild

Infinity303

Hardstyle 2012:
http://www.youtube.com/watch?v=iQEEmwPB ... re=related

Tönt immer no gliich scheisse :lol:

Aran

Beitrag von Aran »

Kov

Beitrag von Kov »

Aran hat geschrieben:ha mer es logo gmacht :)

http://www.free-space.at/aran-x/404554_ ... 6197_n.jpg
Das musch tr gad at Schtiirn tätowiere. Mindeschtens *gg*.

Aran

Beitrag von Aran »

hans am dj aranod zeiget, abr de hets nöd mol gräfft :)
schglaub nöd de hellscht :)

Antworten