Han mol chli dri gloset, isch alles ander als Hardstyle... Wür säge goht meh richtig schranz, techno,trance oder so, aber kei ahnig wi mer dem sound söl säge,
aber finds nöd schlecht! Amel besser weder s'meiste wo i de letste paar johr use cho isch...
Chan mi leider nüm erinnere wie er a de Sonic ufgleit het...
Kennt öpper eis vo de lieder im i de sets? Han keis erkannt... Mol chli dure lose
t-orbital hat geschrieben:bin glaubs den im usland oder suscht machi e "pro" techno resp. anti pop-parade party, oder mer chöndet e grill session mache wenn öper däfür isch, uf jedefall en grosse weg um züri
Also ich gange a Streetparade. Under de Vorussetzig das es schöns Wätter und warm isch. Hocke de ganz Tag i de nöchi vo de Brugg ufem Schiff. Belade mit es paar guete Boxe, emene rächte Autoverstärker, em MP3 Player und es paar grosse Autobatterie Ich luege scho, das mer de neui Streetparade Sound i de nöchi vom Schiff nüd ghört
rucki hat geschrieben:Also ich gange a Streetparade. Under de Vorussetzig das es schöns Wätter und warm isch. Hocke de ganz Tag i de nöchi vo de Brugg ufem Schiff. Belade mit es paar guete Boxe, emene rächte Autoverstärker, em MP3 Player und es paar grosse Autobatterie Ich luege scho, das mer de neui Streetparade Sound i de nöchi vom Schiff nüd ghört
a de streetparade tüend jo amel ganz viel restaurants au DJ's miete und boxe ufstelle..
i weiss, dass ihr mol recht endüscht worde sind vo de streetparade, aber da wär vielicht mol e idee, nöd?
so e timetraveler bar
wär doch geil
wäre vieleicht lustig ABER
ich finde techno  la anno dazumal hat nix mit irgendwelchen "normalen" bars zutun...nicht? lieber irgendwo gemütlich sounden grillen und lustig beieinander sein... aber wenn ein ernstes interesse besteht dann kreieren wir lieber einen eignen thread dafür...
t-orbital hat geschrieben:wäre vieleicht lustig ABER
ich finde techno  la anno dazumal hat nix mit irgendwelchen "normalen" bars zutun...nicht? lieber irgendwo gemütlich sounden grillen und lustig beieinander sein... aber wenn ein ernstes interesse besteht dann kreieren wir lieber einen eignen thread dafür...
t-orbital hat geschrieben:wäre vieleicht lustig ABER
ich fände idee nicht schlecht.. jedoch kenne ich niemand in Zürich der eine Bar hat und so eine TT-Bar draus machen würde