Hardstyle?

...gelaber und offtopic

Moderatoren: rucki, trilobyte

Spacediver

Beitrag von Spacediver »

Han mol chli dri gloset, isch alles ander als Hardstyle... Wür säge goht meh richtig schranz, techno,trance oder so, aber kei ahnig wi mer dem sound söl säge,
aber finds nöd schlecht! Amel besser weder s'meiste wo i de letste paar johr use cho isch...
Chan mi leider nüm erinnere wie er a de Sonic ufgleit het...

Kennt öpper eis vo de lieder im i de sets? Han keis erkannt... Mol chli dure lose :)

t-orbital

Beitrag von t-orbital »

unter discogs staht es seg hardtrance, Hardcore, und was auch immer hard NRG ist das spielt er auch :shock:
ist es zu hart, bist du zu weich

_Xenon_
Beitrag von _Xenon_ »

Aran hat geschrieben:
t-orbital hat geschrieben:bin glaubs den im usland oder suscht machi e "pro" techno resp. anti pop-parade party, oder mer chöndet e grill session mache wenn öper däfür isch, uf jedefall en grosse weg um züri :P

4 real tekno
lol
dabei :wink:
dito :)

Spacediver

Beitrag von Spacediver »

Bin dabei :)

rucki
Beitrag von rucki »

Also ich gange a Streetparade. Under de Vorussetzig das es schöns Wätter und warm isch. Hocke de ganz Tag i de nöchi vo de Brugg ufem Schiff. Belade mit es paar guete Boxe, emene rächte Autoverstärker, em MP3 Player und es paar grosse Autobatterie :) Ich luege scho, das mer de neui Streetparade Sound i de nöchi vom Schiff nüd ghört ;)

t-orbital

Beitrag von t-orbital »

ja mit einer bazooka oder eben einer ausrüstung ala rucki sieht das ganze etwas anders aus :lol:

Infinity303
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

rucki hat geschrieben:Also ich gange a Streetparade. Under de Vorussetzig das es schöns Wätter und warm isch. Hocke de ganz Tag i de nöchi vo de Brugg ufem Schiff. Belade mit es paar guete Boxe, emene rächte Autoverstärker, em MP3 Player und es paar grosse Autobatterie :) Ich luege scho, das mer de neui Streetparade Sound i de nöchi vom Schiff nüd ghört ;)
Chamer da au cho oder isch das privat?

Infinity303
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

t-orbital hat geschrieben:...mer chöndet e grill session mache...
Da wäri scho debi, aber die letschte zwei Jahr hät das ja au nöd klapped :(

Aran

Beitrag von Aran »

a de streetparade tüend jo amel ganz viel restaurants au DJ's miete und boxe ufstelle..
i weiss, dass ihr mol recht endüscht worde sind vo de streetparade, aber da wär vielicht mol e idee, nöd?
so e timetraveler bar :wink:
wär doch geil

t-orbital

Beitrag von t-orbital »

wäre vieleicht lustig ABER
ich finde techno  la anno dazumal hat nix mit irgendwelchen "normalen" bars zutun...nicht? lieber irgendwo gemütlich sounden grillen und lustig beieinander sein... aber wenn ein ernstes interesse besteht dann kreieren wir lieber einen eignen thread dafür...

_Xenon_
Beitrag von _Xenon_ »

t-orbital hat geschrieben:wäre vieleicht lustig ABER
ich finde techno  la anno dazumal hat nix mit irgendwelchen "normalen" bars zutun...nicht? lieber irgendwo gemütlich sounden grillen und lustig beieinander sein... aber wenn ein ernstes interesse besteht dann kreieren wir lieber einen eignen thread dafür...
gueti idee. :wink:

Aran

Beitrag von Aran »

t-orbital hat geschrieben:wäre vieleicht lustig ABER
ich fände idee nicht schlecht.. jedoch kenne ich niemand in Zürich der eine Bar hat und so eine TT-Bar draus machen würde :wink:

Seven

Beitrag von Seven »

@Rucki: Chasch ja en Notstromgruppe oder zwe ufs Boot nä und es Paar Turntables ufstelle und hoffe, dasd DJs ned seechrank wärde ;)
Bild

Antworten