am Freitag : Techno Lounge Basel
am Freitag : Techno Lounge Basel
PARANOID BEATS
Freitag, 2. September um 22:00 - 03. September um 07:00
--------------------------------------------------------------------------------
Ort Technolounge
Auf dem Wolf 4
Basel, Switzerland
--------------------------------------------------------------------------------
ELECTRO
MINIMAL
PROGRESSIVE
Jorge Martin S
Chris Rockwell
Boia Paranoia
Reeplay
Freitag, 2. September um 22:00 - 03. September um 07:00
Ort Technolounge
Auf dem Wolf 4
Basel, Switzerland
ELECTRO
MINIMAL
PROGRESSIVE
Jorge Martin S
Chris Rockwell
Boia Paranoia
Reeplay
es könnte immer noch etwas schneller und härter sein
En Schwab het mir wele z Basel erchler das er d Lüt us der s Zene kennt und uns nit... ???
hei weisch man...die sind us de s Zene und dich kenn ich nicht..
1. Türsteher isch da zum für ornig luege und nöd müese kenne...
ich will die nöd müese kenne...iii ...hallo!
2. isch mer das na nie undere cho...nöd mal z LA
3. isches bi lässig Klubs eignetlich ja so das jede wo will und sich aständig benimmt au ine chunnt ...
4. isch für mich jetzt de Nord stern no go
hei weisch man...die sind us de s Zene und dich kenn ich nicht..
1. Türsteher isch da zum für ornig luege und nöd müese kenne...
ich will die nöd müese kenne...iii ...hallo!
2. isch mer das na nie undere cho...nöd mal z LA
3. isches bi lässig Klubs eignetlich ja so das jede wo will und sich aständig benimmt au ine chunnt ...
4. isch für mich jetzt de Nord stern no go
Schad...
hehe ignoriere ? wens di dusse einfach sicher 1 h stah lönd und nebe dra s Volk wo gad so guet id Barrouge chönt, ine glah wird...
und schluss endlich wirds über de helfti wo dusse stahr zblöd und gaht wieder, wie mir...und bechömed au na en sms vo Dine...sound super Lüt stimmig scheisse...ach nöö...wer i jetzt nie druff cho
aber ja...
hehe ignoriere ? wens di dusse einfach sicher 1 h stah lönd und nebe dra s Volk wo gad so guet id Barrouge chönt, ine glah wird...
und schluss endlich wirds über de helfti wo dusse stahr zblöd und gaht wieder, wie mir...und bechömed au na en sms vo Dine...sound super Lüt stimmig scheisse...ach nöö...wer i jetzt nie druff cho
aber ja...
leider live öppis vom schlechtischte woni scho (bereits 3x) gseh bzw ghört han..... ab platte suscht okayKov hat geschrieben:Im Kiff seg no de Dritti Ruum.
ebe:
http://mysticalforum.ch/viewtopic.php?f=21&t=18582
ist es zu hart, bist du zu weich