Sa, 3.12.2011, Rave Night, Thai Thai, Züri

...party-tips und reports / fotos

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

Das wäär eitli t Uufgaa pfo de Clubs. Si te huere digitaal-Glugurz uufchoo isch, lönz äfach s Platteschpillrzüüg vrlottere.

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

klar wär das die aufgabe derer die die party einrichten. nur was bringts dir wenn du da stehst und du den bass nicht aufdrehen kannst?

:wink:

gruss
siegi

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

denn machsch s best drus und tuesch de verastalter/club uf di schwarz liste. i finds eigentli scho verruckt dass i aml de eige tonabnehmer muess mitneh, aber da isch jo scho fäng normal

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Zwar chli hindedrii, aber trotzdem:
Im xces isch jo genau de glich Shitt gsi: Holzpult mit oohni Federig, hesch chum döffe drahuche, scho isch d Noodle umegumped. Glaub de Patrick cha no es Liedli devo singe. Öbs det au Brumm gha het weisi nümme.

Tatsach isch jedefalls dasi vor ere Wuche oder so im Ozon plötzli au so en Brumm gha han... Ha denn müese dLutstärki chli zruggnäh, denn isch gange. Für Party müeste mer das aber no einisch aluege.
2. Punkt wär no die 4-Kanal Schieberegler. Bi de einte chroosets immer wemer si zügig bewegt.
Bild

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

Klar chrooseds, wänn mer die mit WD40 behandlet. Es sind bereits die 2. Fader dine. Vo de Betriebsstunde her dörftet nonig mal die erste dure sii. Vo dem her erwartet de Beat und ich, dass die 3. Fader vo dene Persone zahlt werdet, wos falsch behandlet händ.

Gruess

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

rucki hat geschrieben:dass die 3. Fader vo dene Persone zahlt werdet, wos falsch behandlet händ.
Bi ez tas iich gsii? Fas ja, loogisch.

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

einmal wd 40 -> regelmässig wd 40

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

Aber nicht bei den Fadern, welche bei unserem Mischer verbaut sind.

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

wenn schon mal wd 40 reingespritzt wurde sind sie bereits am arsch, dann hilfts noch jeweils kurzfristig..

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

Da gebe ich dir auf alle Fälle recht. Aber WD40 hat in unserem Mischer nach wie vor nichts zu suchen!

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Weni mich richtig erinnere, denn händ de Kov und ich mal zäme mit WD40 behandlet. Tatsach isch aber, dass d Fader zu dem Zitpunkt scho kroset händ.
Mer händ beidi (oder ich zumindescht) nid gwüsst, dass das bi dem Mischpult tabu isch. Sorry für das. Koschte übernämemer sälbschtverständli.
Bild

Antworten