wieder ne party in Degersheim?

...party-tips und reports / fotos

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Also s letscht mol sind ja so Glatzchöpf im Gang usse umeghanget und händ mittem Ghettoblaster so Hardstyle-Unmusig gloset. Dene isch de Sound äuä z lasch gsi :D

edit: No en Bitt: Pleeease düend dNäbelschwade dasmol chli besser dosiere. Wott nöme müese d Händ usestrecke damet i ned in Pfoschte ide Metti vom Dancefloor ielaufe :wink:
Zuletzt geändert von Seven am Fr 13. Apr 2007, 14:32, insgesamt 1-mal geändert.
Bild

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

würd eher eine, es isch so schnäll gsi, das uf kein fall me mitcho sind. hehe. uf jedefall lueged mer dasmal das mer s'tempo biibhaltet und das es eus (tt) gfallt. hehe

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Klaro. Da ich wahrschinli de Afang mache, wirdi zersch öppe so 165 mache, und nach so 35-40min denne de Räschte met >180 ;)
Bild

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

Seven hat geschrieben:Klaro. Da ich wahrschinli de Afang mache, wirdi zersch öppe so 165 mache, und nach so 35-40min denne de Räschte met >180 ;)
jo da passt ;)


bi de näbelmaschine isch letscht mol de interval verstellt worde.. am afnag hez tiptop klappet aber wie du seisch irgendwenn isch es z viel worde :wink:
wird das mol sicher besser

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

t-orbital>190bpm :twisted:
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

Iich mach mit 16.

Benutzeravatar
Spacediver
Beiträge: 71
Registriert: Sa 20. Jan 2007, 13:55

Beitrag von Spacediver »

Seven hat geschrieben:Also s letscht mol sind ja so Glatzchöpf im Gang usse umeghanget und händ mittem Ghettoblaster so Hardstyle-Unmusig gloset. Dene isch de Sound äuä z lasch gsi :D

edit: No en Bitt: Pleeease düend dNäbelschwade dasmol chli besser dosiere. Wott nöme müese d Händ usestrecke damet i ned in Pfoschte ide Metti vom Dancefloor ielaufe :wink:
Het au eine d'rauchmaschine igschalte gha uf vollgas woni nöd grad döt gsi bin und vegesse usschalte... Woni ie cho bin hani nünt me gseh ;)

De eint kolleg het kasse gmacht gha und den het er en geto mit gha das er au chli sound het... Am schluss hemmer eifach
zwei floors gha, Main + HC-Ego-Floor 8)

Sound würi au säge, eifach Volllgaaas!!! Also i mach mi denn mol as bewilligung schribe usw...

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Kann man die Sets aufnehmen? (Ich frage nur, weil trilo an der Openair Party in SG letztes Jahr den IPod - oder was das war - anschliessen und so die Sets aufnehmen konnte). Ist sowas hier auch möglich?

@Kov: Wie mit 16? Wens nur 8%TTs sind bruchsch doch en Schruubi oder?
Bild

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

Seven hat geschrieben:Kann man die Sets aufnehmen? (Ich frage nur, weil trilo an der Openair Party in SG letztes Jahr den IPod - oder was das war - anschliessen und so die Sets aufnehmen konnte). Ist sowas hier auch möglich?

@Kov: Wie mit 16? Wens nur 8%TTs sind bruchsch doch en Schruubi oder?

jo denke irgendwie werden wir die dinger aufnahemen.. allenfalls nehme ich mein laptop mit :wink:



ist gerade noch für alle

Es sind 2 Technics MK2 vorhanden die ein bischen nachgestellt sind und mit ca. +-10% drehen

und ein Ecler SMAC Pro 20 mischer..
man kann den Kopfhörerkanal nicht stufenlos zwischen Plattenspieler 1 und Plattenspieler 2 verstellen, sondern nur Plattenspieler 1 (ein/aus) und Plattenspiler 2 (ein/aus)..
man ist somit gezwungen mit den gains zu arbeiten :wink:

Benutzeravatar
yoko
Beiträge: 230
Registriert: So 7. Jan 2007, 13:28
Wohnort: Hamburg, Germany
Kontaktdaten:

Beitrag von yoko »

Aran hat geschrieben: man ist somit gezwungen mit den gains zu arbeiten :wink:
oder mit dem Ohr :P :P *scherz*

ernsthaft, wenns nicht so weit weg wäre, dann würde ich auch vorbeikommen ;) hat echt spass gemacht letzten monat mit euch schweizern zu feiern!

Benutzeravatar
Kov
Beiträge: 2373
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 19:49

Beitrag von Kov »

Seven hat geschrieben:
@Kov: Wie mit 16?
16 BPM Mann. Doom-Trance *ggg*.

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Du heissisch jo ned Mas Ricardo oder? Muaha :D
Bild

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

line up???


btw: plasma, du häsch doch im hunters mal erwähnt gha, das e früehligsparty outdoor machsch mit yoko und so. lauft da jetzt mal öppis?

Benutzeravatar
Spacediver
Beiträge: 71
Registriert: Sa 20. Jan 2007, 13:55

Beitrag von Spacediver »

Hoffe am Dienstag hab ich den Flyer fertig...

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

20.00 - 22.00 Intro by DJ Spacediver
22.00 - 23.30 DJ Seven
23.30 - 01.00 DJ ACE
01.00 - 02.30 DJ Atlantix
02.30 - 04.00 DJ Wintermoon
04.00 - 05.00 DJ Orbital (oldschool Hardcore Set)

Antworten