Mythos @ Altes Gugelmann Areal

...party-tips und reports / fotos

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

rucki hat geschrieben: Also im OZON müesst mer nie eine cho, er welli mit CD und MP3 uflegge. Würd em grad direkt de Usgang zeige.
aber rucki, das find ich jo au guet und recht, so sölls jo au si..
aber säg mer denn, warum uf dä homepage: http://www.o-z-o-n.ch/location.html vom ozon druf staht, dass en doppel-cd player vorhande isch, wenn glich keine erwünscht isch wo cd spiele tuet?

isch jo scho chli än widerspruch?

ich bi jo au nöd für cd, aber denn schmeissed doch das use..

Benutzeravatar
vakuum
Beiträge: 834
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:46
Wohnort: Dättwil
Kontaktdaten:

Beitrag von vakuum »

bla bla bla bla....

da gids am aran und am rucki fasch nüüt me z aafüege...

usser.. vo wäge häsch d master uf em Lappi... ich bin mer zimlich sicher de Noise häd uf sim Laptop alli soundfiles i 128bit MP3s... und das tönt nun mal scho wäge dem verschisse!!

wenn duu din sound Darrien vom Laptop uus wotsch abspiele isch mier das scheissegal... aber alte sound anere Remember Party spielt mer wie mer das dozmal gspielt häd.. drum macht mer ja e Remember Party... suscht söll mer sii laa....

  pro pos..: s Team Snowman & Mind-X spielt nume no ab CD ihre "remember" das gseht au uus... totaal truurig...

@ Swissclubber

de CD Player isch au nid zum uuflegge dete... wiet vilicht gseh häsch (wännt überhaupt mal bi eus gsi bisch) isch de näbedra montiert. und de isch dete für eus wenn mier mal im rümli sind und kän DJ uufleit... denn lauft det drin e CD... vilicht scho uufgfalle dass es leider kei Vinyls gid wo 80 bzw. 500 minute druf passt..... :roll:

Benutzeravatar
Infinity303
Beiträge: 753
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 12:08
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

vakuum hat geschrieben:... aber alte sound anere Remember Party spielt mer wie mer das dozmal gspielt häd.. drum macht mer ja e Remember Party... suscht söll mer sii laa....
100% zustimm

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

dasch jo geil!

Vinyl selber kopiere...do verrecksch

http://www.zeit.de/zeit-wissen/2006/03/ ... lerie_LP?1 schritt 1-9 (Pfeil oben rechts) ..

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

  pro pos..: s Team Snowman & Mind-X spielt nume no ab CD ihre "remember" das gseht au uus... totaal truurig...
schö wärs wenn die überhaupt würdet remember spiele :wink:

Benutzeravatar
vakuum
Beiträge: 834
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:46
Wohnort: Dättwil
Kontaktdaten:

Beitrag von vakuum »

swissclubber hat geschrieben:dasch jo geil!

Vinyl selber kopiere...do verrecksch

http://www.zeit.de/zeit-wissen/2006/03/ ... lerie_LP?1 schritt 1-9 (Pfeil oben rechts) ..

HAHAHAHA... müsst mer ja glatt mal probiere....

wirsch aber vergässe chönne soo ohni Vakuumchammere

die uf dene bIlder wird mer au töne mit dene 1000ge vo Löcher... loool

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

da het au mol eine bi ebay abote. hetsch em chönä s digital file schicke und er het ders denn mit enere schnidmaschine uf vinyl gschnitte..
i de komentär hend aber all über qualität gflurchet

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

vakuum hat geschrieben: HAHAHAHA... müsst mer ja glatt mal probiere....

wirsch aber vergässe chönne soo ohni Vakuumchammere

die uf dene bIlder wird mer au töne mit dene 1000ge vo Löcher... loool
:lol: ..so geil ...chani mir au überhaupt nöd vorstelle das da tuet...

stoht irgendwas vomene stoff wo kei vakuum brucht..aber au denn no..das teil wird doch gar nöd grad laufe...


@aran:

Dä hät jo au no muet gha das öffentlich zmache...auauau ganz än heisse vo wägä urheberrechtsschutz

searchlight
Beiträge: 121
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 13:30
Wohnort: Planet der Affen

Beitrag von searchlight »

Aran hat geschrieben:da het au mol eine bi ebay abote. hetsch em chönä s digital file schicke und er het ders denn mit enere schnidmaschine uf vinyl gschnitte..
War wahrscheinlich ein Angebot für ein Dubplate. Ist heutzutage an sich nichts besonderes mehr. Auch derzeit hat’s bei eBay wieder einige drin die das anbieten. Beispiel.

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

nu scho uf grund vo de schlechte bewertige het is nöd gmacht..
obs ilegal isch weiss i nöd, wenn du dir s file legal a geinet hesch

searchlight
Beiträge: 121
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 13:30
Wohnort: Planet der Affen

Beitrag von searchlight »

Legal, ilegal ... kommt halt darauf an was man da drauf tut. Gedacht ist das eigentlich für seblstproduzierte Musik und dann ist nix ilegal . ;)

Benutzeravatar
Darrien
Beiträge: 58
Registriert: Mo 8. Jan 2007, 01:17

Beitrag von Darrien »

rucki hat geschrieben:Ich finde, es isch bim Oldschool e "Ehr", wänn mer die Platte bsitzt und sie au dörf spiele.
Klar. Den alten Kram hab ich ja auch alles auf Platte. Nur der neue Kram wird halt immer öfter in MP3-Form vorliegen. Unter anderem auch deshalb, weil er teilweise gar nicht mehr auf Vinyl released wird und weil die ganzen Promos und "Underground"-Sachen grundsätzlich nur als MP3 kursieren. MP3 liefert dir da die Möglichkeit, Sound fernab jeglichen Mainstreams zu spielen.
rucki hat geschrieben:Nachteil vom Vinyl muess ich dir zuestimme. Aber das mit em gstohlne Case chasch in Griff übercho, i dem chli ufpassisch. Das mit em Bier chasch au in Griff übercho idem chli upassisch.
Klar. Wenn ich irgendwo auflegen muss und vorher noch in einem anderen Club vorbeigehe, nehm ich da meine Platten auch immer trotzdem mit rein. Und wenn ich die Scheiben trotzdem irgendwo im Auto lassen muss, kommt sogar jeweils ne dicke Kette mit Schlössern dran. Aber beim Bier kommts halt ganz auf den Club an. Im Rohstofflager wird dir sicher keiner das Bier verschütten, weil die Kanzel sehr gut abgeschottet ist. Aber in kleineren Clubs mit nem grossen Anteil verpeilter Leute kann sowas leider schon mal passieren. Erst letztens wollte eine sich mit der Hand am DJ-Pult anlehnen, als sie einer genau in dem Moment versehentlich anrempelte. Ergebnis: Ihre Hand landete statt am Geländer auf dem Tonarm und der Schnitt sich quasi durch die ganze Platte *g*

Naja... Zum Glück wars ja nicht meine.
vakuum hat geschrieben:vilicht scho uufgfalle dass es leider kei Vinyls gid wo 80 bzw. 500 minute druf passt..... :roll:
Oh, fett. Wieder ein Nachteil mehr, den ich aufzählen kann, wenn wieder mal MP3 gedisst wird *gggg*
darrien - advanced techno music

Benutzeravatar
Top Buzz
Beiträge: 721
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 11:48
Wohnort: UG12

Beitrag von Top Buzz »

wiedermal Ontopic...

@Vakuum und die wo dört gsi sind

wie isch d Mythos gsi? Was het de Markoh und Maruschle brunge ?
"Techno hat kein Rhythmus, war das die Frage?"

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

searchlight hat geschrieben:Beispiel.
Das wiederum isch was anders...findi no guet
i mim biespiel wird ganz klar übers kopiere vo records gredet..

Von dem Negativ lassen sich beliebig viele Platten gießen.

http://www.zeit.de/zeit-wissen/2006/03/ ... lerie_LP?9

also theoretisch chönntisch kopiere und verkaufe, da isch no än heisse...

searchlight
Beiträge: 121
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 13:30
Wohnort: Planet der Affen

Beitrag von searchlight »

Klar, ich bezog mich ja auf Arans Posting. Bei deinem Beispiel ist dagegen gar nichts anderes als eine Kopie von einer bereits bestehenden Vinyl möglich. Ilegal ist aber auch das nur wenn du diese Kopie dann verkaufst oder im grossen Stil unter die Leute bringst. Für den Eigengebrauch kann dir das niemand verbieten. Ist genau das Selbe wie bei CDs.

Antworten