Habe wieder mal ne serie platten mit starken verschmutzungen gekriegt.
Im internet gibt es etliche beiträge über das richtige putzen. schlussendlich führen aber alle zur waschmaschine (die ja ein vermögen kostet)..
hat jemand gute erfahrungen gemacht mit anderen methoden?
oder noch besser wäre natürlich wenn jemand eine sloche "waschmaschine" besitzt
und weiss öper wo mer günstig so Schutzhülle fürt plattene überchunt? am beschte schwarz
das habe ich auch irgendwo mal gelesen.
putzt du die platte dann mit einem faserlapen oder mit was putzt du sie?
stand immer etwas von wegen tücher etc. haben auf vinyle nichts zu suchen
deionisiertes wasser gibts in der migros / coop. nennt sich destillatgleiches wasser. (braucht man gewöhnlich für bügeleisen oder um autobatterien aufzufüllen)
isopropanol gibts in der apotheke.
Mer putzts glaubs mit somene gääle chuchischwamm. aber irgendwie traui dere methode eifach nüd so bi de tüüre platte. giht es paar gschäfter, wo platte chasch verbiibringe und det wird si uf dem putzgrät für 1 oder 2 franke gwäsche.
was au guet fonktioniert, esch mit ajax fensterpotzmittel & huushaltpapier ! ich ha scho 100i vo schiibe so potzt (im lade & mini eigne). wichtig esch eifach immer guet abriibe, dass kei füechtigkeit lege blibt & immer mit ronde bewegige potze. am beschte platte uf de mk, 2,3 sprötzer ajax druuf & denn vo hand & mitem tuech drölle. denn mit emene trochne tuech abriibe ! s'2. tuech denn immer wieder wechsle (ca. alli 5-10 platte), well das au mit de zit füecht wird.
jeyenne hat geschrieben:was au guet fonktioniert, esch mit ajax fensterpotzmittel & huushaltpapier ! ich ha scho 100i vo schiibe so potzt (im lade & mini eigne). wichtig esch eifach immer guet abriibe, dass kei füechtigkeit lege blibt & immer mit ronde bewegige potze. am beschte platte uf de mk, 2,3 sprötzer ajax druuf & denn vo hand & mitem tuech drölle. denn mit emene trochne tuech abriibe ! s'2. tuech denn immer wieder wechsle (ca. alli 5-10 platte), well das au mit de zit füecht wird.
wa nimmsch do für türcher?
was für eis zum putze und was für eis zum abtrochne?
jeyenne hat geschrieben:was au guet fonktioniert, esch mit ajax fensterpotzmittel & huushaltpapier ! ich ha scho 100i vo schiibe so potzt (im lade & mini eigne). wichtig esch eifach immer guet abriibe, dass kei füechtigkeit lege blibt & immer mit ronde bewegige potze. am beschte platte uf de mk, 2,3 sprötzer ajax druuf & denn vo hand & mitem tuech drölle. denn mit emene trochne tuech abriibe ! s'2. tuech denn immer wieder wechsle (ca. alli 5-10 platte), well das au mit de zit füecht wird.
wa nimmsch do für türcher?
was für eis zum putze und was für eis zum abtrochne?
ganz normals huushaltpapier, wo möglichscht eifach strukturiert esch ! aber z.b. es ledertuech wo bem autowäsche am schloss bruuchsch, wäri sicher au guet zom abtröchne....
Aran hat geschrieben:
putzt du die platte dann mit einem faserlapen oder mit was putzt du sie?
stand immer etwas von wegen tücher etc. haben auf vinyle nichts zu suchen
Microfasertuch ist OK. Bei Maxis mit ihren 23136 km breiten und tiefen Rillen ist das kein so grosses Problem wie bei LP's. Ich habe aber noch so was rumstehen (allerdings ist das mitgelieferte Mittel Arsch):