jeyenne hat geschrieben:
die sind ned im lade gsi, sondern i eusem "warehouse" resp. im riiiiiise lager ! det hett's aber zo 90% anderi sache (funk,rock,jazz,hip hop,...) vo de letschte 30 johr !
krasss...
was heisst den "riiiiise" ? wie rise isch das?
Dasch gläb i somene Eschtrich. Bini mal gsii. Ueregeil.
t-orbital hat geschrieben:würd da d möglichkeit bestah mal go dri luege i das lager?
eschtriich esch guet esch im dachgschoss vomene alte fabrikgebäude & det hetts ca. 100'000 oder meh platte ! aber das mitem luege esch so en sach, well de elektr. shit esch wörklich schweeeeer zuegänglich (no in chischte verpackt & ned alphabetisch wie z.b. de rock oder de hip hop) !
und die geile sache findsch eh ned, well die halt scho weg sind resp. gar nie de weg gfonde hend bes det ufe. ich be au scho stonde det gsi & ha viel mischt doregluegt, aber au 2,3 perle gfonde !
ich chönnti höchschtens mol de big john froge & denn en sonntig iplane & mit 2,3 vo euch abmache & denn gämmer vollgas resp. mer checked die paar 100 chischte mol us
vakuum hat geschrieben:lääääck 100'000 hueresiech das sind ja x tonnnen vinyl... shiiit....
und wem ghört das züg dave?? alles zämegsammlet mit de jahr??
wär scho cool det mal chli go stööbere...
das hett sich so agsammlet i de letschte 20 johr ! halt au veli sammlige vo lüüt wo ufghört händ oder wo geld zom esse bruucht händ ! muess vellecht no säge, dass das ganze echli im insider-chreis sötti bliibe ! you know what i'm sayin' ? ned grad öberall go omeplappere, well mir händ z.b. glöck gha das dett no nie öpper ibroche esch !!! betr. termin öberleg ich mer mol öppis resp. ich hol mir zersch d'erlaubnis vom big john, öb ich do mit so frömde fözle chann atanze !
@vakuum
falls du einewegs gosch, chöntisch mer den mini au mitneh.. i bi nonig ganz sicher ob i chan cho s nöchscht mol is ozon,.. aber allefalls s übernöchschtmol wär au kei problem oder?
vakuum hat geschrieben:ähm ei mal topbuzz einmal ich einaml t-orbital... glaube das sind scho 3 Aran...
verdammt
ja aran, sind leider scho alli weeeeeeg ! aber ich gang nomol echli gnauer go luege ! und an vakuum & t-orbital : wenn hättet ihr mol ziit amene sonntig ? bitte mol euchi vdatums-orschläg för de aug & sept. an dave@zerozero.ch !