Was bruchts für am Rhii

...party-tips und reports / fotos

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
Spacediver
Beiträge: 71
Registriert: Sa 20. Jan 2007, 13:55

Beitrag von Spacediver »

rucki hat geschrieben:Chlini Schwankige? Mer händ knapp 50 Volt gha. Und wänn es Grät e Überspannig überchunnt, weiss nüd wie empfindlich das es isch und öbs so Freud dra hät.
Jo e normals stromnetz het au chli schwankige... Weiss jetzt nüm öbs +-5% oder 10% sind, aber isch au nöd schlecht... Kei stromer do?

Wie 50V? Vo 180-280V oder wie? Wär scho grad chli vill... Wür ev. no en heizlüfter oder so agenke, denn sotted d'schwankige nüs so gross si... Dä dörf denn eifach niemert usstecke wenn sust no was dra hanget ;)

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Bin au im Kov sinere Meinig, de simmer uf de sichere Site...

Han etz mol Fackle poschtet: 17 Stück Wachsfackle, brenned lut Etikett öpe 90min, denn 3 Stück grossi Bambusfackle met Lampenöl brenndur unbekannt, aber sette lang gnue hebe, plus es Pack Fürazünder (die zylindrisch grugelete Holzspän) und denn no diversi Cherzli met Laterne.
Bild

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

z busswil bi au uf ei mol im dunkle und stille hinder de plattespieler gstande :wink:

hend do aber glaub kei benzin meh gha

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

220 - 270 Volt Schwankig.

Mer händ 2 Genis a 2kW. Somit bruuchts kein 3. me. Lascht hämmer au zum drahänke.

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

Aran hat geschrieben:z busswil bi au uf ei mol im dunkle und stille hinder de plattespieler gstande :wink:

hend do aber glaub kei benzin meh gha
ja einmal war das problem mit nachtanken (der kleine schluckspecht ,-)
später hatten wir aussetzer wegen dem kabel das in der schiebetüre eingeklemmt wurde und durchgescheuert ist, das lag aber definitiv nicht an den genis ,-)

was sehr schlecht ist an genis ist jeglich form von strobos! das geht schlecht.
der geni stottert im blitztakt, das ist voll übel

Benutzeravatar
Spacediver
Beiträge: 71
Registriert: Sa 20. Jan 2007, 13:55

Beitrag von Spacediver »

Hehe, mit meinem Atomic 3KW hört mann bei der Sicherung auch den Blitztakt ;) Schnelle Sicherungen sind nach einem Blitz draussen, langsame halten zum glück :)

270V isch cho nöd grad wenig...

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Also folgendes: Ich könnte - falls gewünscht - eine UPS auftreiben, gratis und franko. Etwa 2kg, handlich, 230VAC Ein- und Ausgang, etwa 500VA. Soll ich die mitnehmen?
Bild

Benutzeravatar
vakuum
Beiträge: 834
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:46
Wohnort: Dättwil
Kontaktdaten:

Beitrag von vakuum »

weiss nicht seven??

haben gester getestet und hatten eigentlich erfolg mit den Genis...

der verstärker benötigt etwa 1.5 A bei 0 Lautstärke...

bei vollast im durchschnitt etwa 3A und wenn ich den Peak-Strom messe dann 10 A...

ob das die UPS bringt?? denke nicht....

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Jo gut, dann würde sie wohl bei höherem Strom als dem Verstärker Ruhestrom den Geist aufgeben ;) Dann lass ich es mal.
Bild

Benutzeravatar
vakuum
Beiträge: 834
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:46
Wohnort: Dättwil
Kontaktdaten:

Beitrag von vakuum »

ich denke passt schon Seven.. daaanke

Benutzeravatar
Tigerente
Beiträge: 200
Registriert: Di 21. Aug 2007, 12:37
Wohnort: BL

alles organisiert?

Beitrag von Tigerente »

sali zäme

wie ich liese hend ihr alles zum füüre und alles rund um e strom organisiert, oder?

da ihr da en schluckspecht hend: längts wenn i volltankt chume :) oder sölli grad no de 20Liter kanister mitnää?

ich fahre am spöötere nomitag basel-züri-fläsch, s hed no platz. isch irgendwie chli schwachsinnig elei so wiit z fahre...also wer mitwill und a de strecki isch, mälde!
Es ist gelogen dass Videogames Kids beeinflussen. Hätte PacMan das getan würden wir heute durch dunkle Räume irren, Pillen fressen und elektronische Musik hören!

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Dasselbe gilt für mich. Ich habe noch relativ viel Platz im Volvo und ich fahre ebenfalls über Zürich nach Fläsch, so ca. nach 2 Uhr. Bis auf die Fackeln isch de Chare no leer.

Set steht (und wackelt ;) ), sind etwa 1h45 bis 2h geschätzt.

edit: Das mer jo niemer dZündhölzli vergisst :D
Bild

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

Umpumpe wägem benzin wird schwierig. die scheisspumpi hät de geischt ufghä. vo dem her kanister wänns gaht. im schlimmste fall müemmer gschwind ane tankstell. gaht scho irgendwie.

so ich mache mich langsam uf de wäg. bis spöter.

Benutzeravatar
Tigerente
Beiträge: 200
Registriert: Di 21. Aug 2007, 12:37
Wohnort: BL

Beitrag von Tigerente »

ha de 20liter kanister drbyy. sueche demfall no en schluuch. pumpi müessts ja nid bruuche, mr hän ja no d schwerkraft :idea:

sobald i de food fertig ha mach mi au uf e wäg
Es ist gelogen dass Videogames Kids beeinflussen. Hätte PacMan das getan würden wir heute durch dunkle Räume irren, Pillen fressen und elektronische Musik hören!

Antworten