pa ypal

...gelaber und offtopic

Moderatoren: rucki, trilobyte

t-orbital

pa ypal

Beitrag von t-orbital »

kann mir jemand mal verraten wie "pay pal" funktioniert und wo man sich am besten regristriert?

habe es schon öfters gesehn und ist mir imer am arsch vorbei gegangen, jedoch will ich jetzt unbedingt was und dafür benötige ich pay pal :?
ist es zu hart, bist du zu weich

rucki
Beitrag von rucki »

Hans au sitt es paar Wuche. Bis jetzt sehr zfriede. Gebühre nüd grad günstig findi. Defür häsch blitzschnäll zahlt was kauft häsch :) Nachteil, wänn der en huufe Lüüt uf Paypal Konto iizahled, muesch nomal Gebühre zahle, zum dini Chole uszahle. Registriere @ www.paypal.ch

Seven

Beitrag von Seven »

www dot paypal dot ch ;)
Muesch di normal regischtriere. Ich ha Kreditcharte brucht, zum s Züg bezahle. Da heisst wenn bi öpertem uf ebay oder so öpis erschteigeret hesch wo Paypal als Zahligsmethode akzeptiert, denn giter der sini Paypal Adresse a (isch en normali Email adresse wo s Paypal drüber abgwicklet wird). Du loggsch Dich i mit dinere Email (aso dim Account) und schicksch a sini Adresse de gwünschti Betrag. Me cha das bi "Geld senden".

Anderi möglichkeit (händ bi mer di wenigschte so gmacht): Si schicke dir en Zahligsufforderig, denn muesch die nor no ufmache und uf Ok klicke, scho ischs Zahlt. Am änd vom Monet bechunsch denn d Abrechnig und det stöhnt alli Transaktione druffe. S Konto mit allne Bewegige chasch au uf de Paypal site aluege.

I finds en gueti sach als Käufer, als Verkäufer isch glaubs chli tür wäge gebühre und so. Drum düend vil no en gwüsse Paypal zueschlag berechne (1 Euro oder so).
Bild

Top Buzz

Beitrag von Top Buzz »

paypal gält duesch am beschte grad wieder in anderi sache investiere :)

Ihzahle chasch uf Schwizer Poschtkonto gaht aber öppe 5 täg bis z Gäld druffe isch. Online Banking gaht sicher schneller
"Techno hat kein Rhythmus, war das die Frage?"

t-orbital

Beitrag von t-orbital »

ja ich bruchs ebe eigentlich ned aber stosse immer wider uf sache wos paypal brucht :x
ist es zu hart, bist du zu weich

Infinity303
Wohnort: Virgo-Supercluster, Lokale Gruppe, Milchstrassensystem, Alpha Quadrant, Sektor 001, Planet Erde

Beitrag von Infinity303 »

Seven hat geschrieben:www dot paypal dot ch ;)
Muesch di normal regischtriere. Ich ha Kreditcharte brucht, zum s Züg bezahle. Da heisst wenn bi öpertem uf ebay oder so öpis erschteigeret hesch wo Paypal als Zahligsmethode akzeptiert, denn giter der sini Paypal Adresse a (isch en normali Email adresse wo s Paypal drüber abgwicklet wird). Du loggsch Dich i mit dinere Email (aso dim Account) und schicksch a sini Adresse de gwünschti Betrag. Me cha das bi "Geld senden".
Also wänn bi eBay öpper Paypal akzeptiert und das au so bi eBay hinderleit hät, dänn isch das ganze no viel eifacher. Mer cha nach dä Auktion nämli im eBay-System eifach bim entsprächende Artikel uf "Bezahlen" klicke, Porto igää (wänns nöd scho hinderleit isch), bi Zahligsmethode PayPal uswähle und dänn wird mer diräkt zu dä PayPal-Siite wiiterglietet wo mer sich chan ilogge und mit wenige Klick das ganze zahle.
Mit Kreditcharte gaht das ganze natürlich am eifachschte und schnällschte, mer chan aber au via Bank uf sPayPal-Konto izahle, gaht, via Online-Bank, öppe 1-2 Täg, bis sGäld druff isch.
Und wäg dä Gebühre: Ich finde die jetzt überhaupt nöd höch....vor allem nöd, wänn mers mit dä Bankgebühre bi Uslandsüberwiisige vergliicht...
Und übrigens, gmäss eBay-Grundsatz dörf en Verchäufer dPayPal-Gebühre NÖD uf dä Chäufer abwälze!

Usserhalb vo eBay gaht's aber scho so, wie's dä Seven beschriebe hät, und Gebühre chönt det natürli abgwälzt wärde...aber wie gseit, chunt immer no einiges günschtiger, als via Banktransfer (is Usland).

swissclubber

Beitrag von swissclubber »

Also ich tue no einiges über discogs verticke und bis jetzt hät au praktisch jede mit paypal zahlt und kauft hani au scho einiges und jede hät paypal akzeptiert..für discogs die methode schlechthin..

aber ebe genau die gebühre wo än verkäufer zahlt, i de regel bis zumene gwüsse betrag 3,4 % + 55 Rappe pro buechig, findi scho no happig je nach Summe halt, mä muess es halt dezuekalkuliere

Top Buzz

Beitrag von Top Buzz »

ich habe heute ein mail bekommen von paypal mit dem Betreff

Your Billing Information

ich soll meine Email adresse verifizieren

http doppelpunkt slash slash sicherheits-center-ch dot co dot uk

das ist doch ein fishing mail oder ?!!!!

Aran

Beitrag von Aran »

hmm würd mol no warte.. wenns was ernsts isch chunsch vielicht spöter nomol öpis über..
findes au komisch dass es nöd uf dütsch isch

Top Buzz

Beitrag von Top Buzz »

ich denke es isch es fishing mail... gseht zwar professionel us aber ebe Paypal warnt selber vor betrügerische emails. Han das jetzt mal an taeuschung@paypal.ch wiitergleitet.

Aran

Beitrag von Aran »

da isch sicher mol guet
und denke zwor isch klar, aber du dörfsch nie s passwort a geh, das verlangt bestimmt niemert vo paypal

swissclubber

Bi payPal wirsch immer mit Vorname und name agsproche i dä korrespondenz, wenn da so isch im mail, denn isches ok

Top Buzz

Beitrag von Top Buzz »

swissclubber hat geschrieben:Bi payPal wirsch immer mit Vorname und name agsproche i dä korrespondenz, wenn da so isch im mail, denn isches ok
ja genau und im mail isch Dear PayPal Member! :D

huere tuble das!

swissclubber

Top Buzz hat geschrieben: ja genau und im mail isch Dear PayPal Member! :D

huere tuble das!
wobi es chönnti au sii weil nonig verifiziert bisch..hmmm... wenn kei ufforderig überchunsch spw izge, denn isches jo au nöd gföhrlich

Top Buzz

Beitrag von Top Buzz »

swissclubber hat geschrieben:
Top Buzz hat geschrieben: ja genau und im mail isch Dear PayPal Member! :D

huere tuble das!
wobi es chönnti au sii weil nonig verifiziert bisch..hmmm... wenn kei ufforderig überchunsch spw izge, denn isches jo au nöd gföhrlich
isch en link mit pw ihgab aso das verlangets sicher nid. wenn denn isch spez link vos verifiziert!

Antworten