Report: Remember im Oxa 13. Oktober 2007

...party-tips und reports / fotos

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

die sind zu krass zu derb und zu komplex 8)
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
Dawn
Beiträge: 33
Registriert: Sa 12. Mai 2007, 19:39
Wohnort: Zug

Beitrag von Dawn »

Also ich chan nöd klar unterscheide was jetzt würkliche Remember gsi isch und was nöd. Ich gfind das au nöd soooo mega wichtig, guet si söts eifach (und das isch halt immer en sehr subjektivi Sach).

Ich han scho remember Parties im Oxa erläbt wo ich würkli guet gfunde han und mier de Sound vo A-Z gfalle het. Überhaupt isch en "Remember" mal de Grund gsi dasi nach 8 Jahr woni gseit han "ich gange nie is Oxa" mal gange bin.

Leider hani die Remember alles andere als würkli cool gfunde. Mier persönlich hets viel zviel Lüt gha und zwar ime Mass wos würkli nüm chasch gnüsse. Zudem sind mer all eifach zu däne inecho. Mich persönlich schissts ah all par Meter im Garte usse eme Chotzfläcke müese uszwiche wüll es paar Lüt eifach nie ihres Mass kenned.

Ich weiss nöd genau wer döt gsoundet het und waser gsoundet het.. aber zwüsche 2-4 isch ufem obere Floor ächt mal würkli geile Sound gloffe. Ich han ächt Hühnerhut übercho unds mega gnosse. Han wahrschindli vor freud steidäne usgseh.. Aber es het sich glohnt.

30.- Itritt für so en Party isch aber trotzdem en Frächheit bzw. denn sölleds so viel Lüt inelah dases no erträglich isch.

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

we scho 139400342568056mol diskutiert isch es scheiss egal wenn stoht es segi "Remember" und es lauft 98-02 sound... denn da isch au remember

aber wenn stoht WIE ÜBRIGENS IM OXA es chämi 91-02 sound und es lauft de ganz obig 99-04 zügs denn isch s ziel eifach verfehlt worde.. i erwarte denn ganz eifach mind. all stund 1,2 tracks us de joore 91-95 (obwohl das scho viel z wenig isch)..
wenns joores agobe machet söllez die au ihalte!!!!!!!!!!!!

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

goht am 21.3. (karfritig) öper is oxa at "remember" ?

Benutzeravatar
rucki
Beiträge: 535
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 20:00
Kontaktdaten:

Beitrag von rucki »

Nüd freiwillig....

Benutzeravatar
daeve6800
Beiträge: 142
Registriert: Di 25. Sep 2007, 00:22

Beitrag von daeve6800 »

NEIN
"Der Kopf ist rund, damit das Denken die Richtung wechseln kann."

Antworten