Ich grüsse alle Oldschool Techno-Trance-Fans

...alter sound

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

vakuum hat geschrieben:
swissclubber hat geschrieben:vilicht chani no än flyer organisiere..

das sind insider-partys, hät nix mit tilllate.ch, usgang.ch usw. ztue..kei homepage...(vilicht häsch drum nüt ghört dävo) do werdet spontani entwscheid gfällt und denn heisst's "cho mmer mieted dä fellini", denn gits chlini flyerli, äs churzes umägschwätz, und die richtige lüt chömäd denn..

...ich schau mal wegen flyer...
najaaa tönt aber sehr unglaubwürdig dass da 400 lüüt sötted choo.... vorallem wenn daa richtige remember sött lauffe...

so viel gids ja garnöme wo de sound losed und denn no i de ostschwiz?? und ohni werbig eifach soo?? da mueni gseh haa zum glaube.... wär ja de hammer wenns real wär... ;)

Was für DJs spielen da??? Beispiel??
also ehrenwort, wenn's heisst remember, denn isch es REMEMBER!

villicht hät dä organisator au übertriebe und es sind nur 398 gsi (propaganda??) ...grins...
es sind mit sicherheit au söttigi däbii gsi, wo anno 93-95 nie anere party debii gsi sind...und jetzt hoffentli au infiziert werdet...

DJ Pascal Prosper
DJ Rizzo
DJ Truth

Han mi grad informiert;
die nöchst findet im raum sg statt (nicht fellini), abklärungen wegen der location finden gerade statt,
zeitraum ca. Nach Ostern

flyer werden dann gemacht, werde dies dann HIER posten und hoffen, dass viele von Euch kommen werden!

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

ich werde mal vorbei schauen wenn dan nix im weg ist...

kenne die DJ leider nicht

was verstehen die DJ's unter Remember?
und warum hast du keinen von den TT-DJ's gefragt?

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

Aran hat geschrieben:ich werde mal vorbei schauen wenn dan nix im weg ist...

kenne die DJ leider nicht

was verstehen die DJ's unter Remember?
und warum hast du keinen von den TT-DJ's gefragt?
ich bin ja auch erst seit ca. 8.3 auf dieses forum gestossen...

Techno-trance-acid, harcore aus 1993-1995 ich kann dir dann mehr sagen wenn's soweit ist

ich kannte vorher auch keinen von den DJ's aus TT...kleiner Bratwurstgraben zwischen Ost-Ch und Zürich möglicherweise?? :lol:

wäre cool wenn du auch dabei wärst und möglichst viele mitnimmst...

wahrscheinlich werde ich am samstag auch im ozon sein (das 1 mal) habe aber über infinity303's site erfahren, dass da geile Gig's stattfinden

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

jo mach dann mal n flyer oder so hier ins forum rein (unter Partys)
Vieleicht gibt es ja wirklich noch andere als die TT :wink:

Benutzeravatar
vakuum
Beiträge: 834
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:46
Wohnort: Dättwil
Kontaktdaten:

Beitrag von vakuum »

komisch... unser Admin... Trilobyte kommt ja aus dem TG und ist schon sehr lange dabei und er hat noch nichts von diesen Parties gehört??


Also ich bin auf jeden fall dabei beim nächsten mal...
Swissclubber dann sag doch deinen 397 anderen kumpels noch bescheid dass sie auch bei uns vorbei schauen am 17. hehe....

au wenn die 93 bis 95 nid a parties gsii sind die lüüt denn isch das scheissegal.. hauptsach sie liebed de sound vo dazumal.. leider gids vo dene käni 100 ir Dütschschwiiz wie mer bis jetzt gmeint händ...

und bezüglich Remember.. normalerwis isch ebe hützutags bi de meischte Partys wo staht Remember nid würklich Remember gloffe....

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

vakuum hat geschrieben: Swissclubber dann sag doch deinen 397 anderen kumpels noch bescheid dass sie auch bei uns vorbei schauen am 17. hehe....
soviel bringsch du gar nöd is ozon ie :wink:

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

vakuum hat geschrieben:komisch... unser Admin... Trilobyte kommt ja aus dem TG und ist schon sehr lange dabei und er hat noch nichts von diesen Parties gehört??


Also ich bin auf jeden fall dabei beim nächsten mal...
Swissclubber dann sag doch deinen 397 anderen kumpels noch bescheid dass sie auch bei uns vorbei schauen am 17. hehe....

au wenn die 93 bis 95 nid a parties gsii sind die lüüt denn isch das scheissegal.. hauptsach sie liebed de sound vo dazumal.. leider gids vo dene käni 100 ir Dütschschwiiz wie mer bis jetzt gmeint händ...

und bezüglich Remember.. normalerwis isch ebe hützutags bi de meischte Partys wo staht Remember nid würklich Remember gloffe....
jo, vakuum, wo wurde techno anno gespielt? Überall!
Es git au hammergeili remember partys nöd wit wäg vo mir im Dom Lindau (D)! Oder au in Bern usw. usw..

Hier ein topic
http://www.live-in.net/modules/newbb/vi ... 17&forum=1

i chume zerst ä mol selber go glotze (i bi am hoffe dass es klappet), denn ziehni mini kamerade mit,
wirds aber sicher nöd uf die gwünschte 397 bringe, vilicht grad ä mol 2 hend voll..aber däfür die alte hase....he mer kenned no alli s'studio urdorf, oxa, abb-hallen, grodonia usw. usw. usw. wo's nonig kommerz gsi isch..

die partys do laufet sit ca. 2-3 johr hin und wieder

i empfehl eu mol Dä Dom in Lindau remember early trance 1990-1996 , muesch aber halt ä chli fahre...dä häts au scho 93 ge...

dä letschti gig vom 3.2:

BOOMBASTIC A
Swiss Trance Allstar, Magic Kingdom,
OXA, Evolution, www.danceplanet.ch

GALAXIS
Amsterdam, Berlin, Bodensee

INFINITY
Nature One, Sonic, Austria


Music von:
Cosmic Baby, Paul van Dyk, Moby, Energy 52, L.S.G.,
DJ Dag, Jam & Spoon, LFO, Sven Väth, Felix, Ramirez,
Emmanuel Top, Blue Alphabet, The Age of Love,
Laurent Garnier, Cherrymoon Trax, Union Jack,...

>>> Flashback!!!
,

Benutzeravatar
vakuum
Beiträge: 834
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:46
Wohnort: Dättwil
Kontaktdaten:

Beitrag von vakuum »

loool Aran.. du häsch ja käi ahnig wie viel mer det ine chan biigä.... mier händ sälber gstuunet.... :p


@Swissclubber
leider bini bis jetzt eigentlich a jedere Party wo Remember gstande isch entüscht worde... wils leider nöd würklich remember isch.. au OXA Remember.. haha so viel findet das geil.. aber dasch ja kä Remember.. halloo....

das mit dem Dom Lindau tönt voll geil.... au chli wiiter fahre lohnt sich fürne geili Fuer.... mal luege wenn die nächscht isch....

jaa chunsch mal cho luege am samschtig... ichhoffe au es klappet....

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

do chunt jo richtig frische wind i di ganz sach... :wink:
bitte tue doch zuekünftig so partys unter "partys" ie, damits den au i nöd verpasse, hehe :D

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

vakuum hat geschrieben:loool Aran.. du häsch ja käi ahnig wie viel mer det ine chan biigä.... mier händ sälber gstuunet.... :p


@Swissclubber
leider bini bis jetzt eigentlich a jedere Party wo Remember gstande isch entüscht worde... wils leider nöd würklich remember isch.. au OXA Remember.. haha so viel findet das geil.. aber dasch ja kä Remember.. halloo....

das mit dem Dom Lindau tönt voll geil.... au chli wiiter fahre lohnt sich fürne geili Fuer.... mal luege wenn die nächscht isch....

jaa chunsch mal cho luege am samschtig... ichhoffe au es klappet....
Jo das isch blöd wägäm remember-fake...

Einigkeit herrscht was s'oxa hüt und vor paar johre betrifft!!

I bi au no nie anere remember-party im oxa gsi, ich rede vo dä guete alte ziite.....

zu mine zite isch s'oxa no än absolute insider lade gsi!
i bi damals no kei 18i gsi und bin am morge am 4 üs dä hütte gschliche, damit i am 5i ä dä after-hour-party gsi bin im oxa.
weisch wenn isch das gsi? serste mol irgendwenn 92, dozmol isch no dä helikopter dine gsi! :idea:
häsch das au kennt?? döt isch so da härtisti gabber us rotterdam glofe!

erst spöter hät denn dä mas ricardo afange uflege mit trance hardtrance usw. afangs 1994 isch für mi s'oxa gstorbe gsi, weil sich das überall umegsproche hät und alles kommerz worde isch..

ich rede usschliesslich vo dä guete alte ziite...1992-1994, was dö sound betrifft redi au vo 1995..

bi ois wirsch hoffentlich sicher nöd enttüscht.. :wink:

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

vakuum hat geschrieben:komisch... unser Admin... Trilobyte kommt ja aus dem TG und ist schon sehr lange dabei und er hat noch nichts von diesen Parties gehört??

PROTEST! ich bin und bleibe st. galler!!!!


aber dass eine oldskool party mit 400 leuten einfach so spurlos an mir vorbei geht...? hmm...

im fellini war ich mal, aber das ist schon jahre her. das was an dem abend lief was nicht so der bringer, wir waren jedenfalls nicht lange da. kann mich da auch nur noch sehr dunkel dran erinnern.

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

trilobyte hat geschrieben:
vakuum hat geschrieben:komisch... unser Admin... Trilobyte kommt ja aus dem TG und ist schon sehr lange dabei und er hat noch nichts von diesen Parties gehört??

PROTEST! ich bin und bleibe st. galler!!!!


aber dass eine oldskool party mit 400 leuten einfach so spurlos an mir vorbei geht...? hmm...

im fellini war ich mal, aber das ist schon jahre her. das was an dem abend lief was nicht so der bringer, wir waren jedenfalls nicht lange da. kann mich da auch nur noch sehr dunkel dran erinnern.
lag das am wohl am grad der trunkenheit? scherz... :P

ICH BIN AUCH EIN ST.GALLER! wo denn in sg? stadt?

Das Fellini ist ja ansonsten auch überhaupt nichts besonderes (läuft alles da), letzten samstag war mal noch ein electro-minimal-tech-house abend...kann man einfach mal buchen, die Location selbst ist sehr angenehm aber teuer

ok, die 400 mögen wie schon gesagt vielleicht ein bisschen übertrieben sein...

in st. gallen denke ich könnte die nächste statt finden, da werde ich mal persönlich kräftig was dafür tun, damit hoffentlich viele kommen

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

swissclubber hat geschrieben: ICH BIN AUCH EIN ST.GALLER! wo denn in sg? stadt?
ich wohne in lenggenwil. zwischen oberbüren und zuzwil

Benutzeravatar
swissclubber
Beiträge: 418
Registriert: Do 8. Mär 2007, 12:54
Wohnort: @Club

Beitrag von swissclubber »

trilobyte hat geschrieben:
swissclubber hat geschrieben: ICH BIN AUCH EIN ST.GALLER! wo denn in sg? stadt?
ich wohne in lenggenwil. zwischen oberbüren und zuzwil
kenne ich!

Die meisten oldschoolfans hier sind aus der seeregion rorschach, arbon, goldach auch st. gallen, ich bin direkt 50m neben dem see in steinach

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

swissclubber hat geschrieben:
trilobyte hat geschrieben:
swissclubber hat geschrieben: ICH BIN AUCH EIN ST.GALLER! wo denn in sg? stadt?
ich wohne in lenggenwil. zwischen oberbüren und zuzwil
kenne ich!
Die meisten oldschoolfans hier sind aus der seeregion rorschach, arbon, goldach auch st. gallen, ich bin direkt 50m neben dem see in steinach
also ganz genau wohne ich in der hueb zwischen brühbach und lenggenwil. ist eine ansammlung einer handvoll (ehemaliger) bauernhöfe ;-)

Antworten