nimm halt dein händy und nimm ein video auf wenn du es abspielst. irgendwie wirst du wohl ein sample hinkriegen?
oder nimm nen kopfhörer als micro
oder das headset vom skype
auf dem set von hypro und boardillo von infintiy`s 27. geburi
der track bei minute 33.
suche den track bis zur minute ca. 33:30 und den danach (mit den vocals: "...es ist die reine wahrheit...")
Ah, du meinst den zweiten Teil vom Set (das Set ist eben in zwei Teile aufgeteilt). Leider weiss ich aber auch hier die Track-Namen nicht, wobei mir der zweite Track sehr bekannt ist.
Achso das isch en alte Bekannte: Pyrate "Bycance" uf Voodoo
De erschti müesti mer go alose.
Ok i probiere mol mitem Handy, au wenns denn ziemli schepper wird klinge
Zu mim Problem: Ich has mitem Handy ufgnoh, wel mini Tapedecks doch scho paar Jöhrli ufem Buckel händ und nüme rächt funktioniered. Es tönt eifach zimli verschisse wel mis billige Nokia nur recht dürftigi Tonqualität anebringt... Trotzdem glaubi wemer de Track kennt, setmerne erkenne. Isch au chli lislig ufgnoh, damets Handy ned z krass überstüret wird. *klick mich*
Seven hat geschrieben:Zu mim Problem: Ich has mitem Handy ufgnoh, wel mini Tapedecks doch scho paar Jöhrli ufem Buckel händ und nüme rächt funktioniered. Es tönt eifach zimli verschisse wel mis billige Nokia nur recht dürftigi Tonqualität anebringt... *klick mich*