energy

...alter sound

Moderatoren: rucki, trilobyte

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

t-orbital hat geschrieben:
Aran hat geschrieben: mainstation isch doch gnau e geili wärbeflächi nöd?
mein du chasch denn als dj din brunz spiele und chasch lüüt begeistere wo so sache suscht nie loset. das schloht sich sicher positiv uf cd verkaufszhale us.
werbung? -> migros macht werbig, aber ja super werbe flächi (heineken, sbb, trojka, 3+, und suscht no so zügs wo für mich nüt mit techno ztue het)
dj brunz? -> hez scho gnueg, brucht ä kei werbig meh
lüt wo so sach nie losed? -> modefans? hez ä scho öppe 1mio a dem wucheend in züri.

positivi verchaufszahle? -> kommerz-> "schlächti" musig

also sofehrn das nöd ironisch gmeint isch, sind das gnau die sache wo dezue füehred (oder gfüehrt hend) das "techno" de bachabgaht
l

i han nöd wölä sägä, dass i das guet finde :wink:

han nur wölä sägä, dass es für dj's e gueti wärbeflächi isch, wells sich denn die 13jöhrige meitlis die cd's chaufet, wells das a de mainstation ghört hend ;)

i gseh drum nöd ganz i, worum t mainstation nöd lukrativ isch, us sicht vo der veranstalter/dj's

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

ebe, das isches, de grund isch eifach das d streetparade und ä mainstation im gegesatz zume zürifäscht politisch/rechtlich gseh kein offizielle grossalass isch und somit müend die d entsorgig selber berappe und das wird tüür bi so vill lüt wo ihre abfall an bode rüehred und uf d strasse pissed und das ganze obwohl d stadt 150 mio a dem weekend verdient (also wer da was und wie vill verdient weisi nöd so gnau)
das ganze weekend wird vo irgend eme (politische?)egge manipuliert.
würd anstatt "techno" das weekend unter "drogefreiä" musig wie z.b. hiphop oder latino oder ländler statt finde, würd das d stadt zum grossalass erkläre.

und irgendwo muess mer da a dem wucheend d finger uf das ganze prozedere hebe und druf schisse oder ä gägä aktion mache oder ebe resigniärä.

mir i demsinn au wurscht.

"meh ruum für (sub)kultur" isch en spruch wo d politik nöd kapiert het (weder i de 68er bewegig no bi de 80 unruäh und jetzt ä gad nöd)
und denn frögt mer sich wieso das es lüüt git wo ILLEGAL parties möched!


also ich bin eigentlich sowas vo unpolitisch aber ha so oft müsse feschtstelle dases eifach de punkt isch wos happeret.


und ja: sicher simmer (also ämel ich) nöd lammfromm aber ebe... :wink:
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
t-orbital
Beiträge: 2674
Registriert: Mi 10. Jan 2007, 14:25
Wohnort: ravecity

Beitrag von t-orbital »

mitem röschti isch ä fertig vorübergehend....kommentar dazu: siehe oben (au wenn weniger dramatisch)
ist es zu hart, bist du zu weich

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

goht irgendöpert?

i haues, und jo i weiss, dass de sound eher mäsig wird usfalle ;)

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Aran hat geschrieben:... mäsig...
SaumäsSig? :D
Bild

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

jo hesch scho müessä tollerant sieh ^^

david guetta und tiesto hend aber letschtmol scho es recht cools techno/minimal/house set gspielt. und eifach i dere masse vo lüt und bi sonere geile atmosphäre fägets mer amel scho no ;)

uf em trancefloor isch de hypnotic no guet gsieh (isch glaubs au mol im ozon gsieh wenn mi nöd alles tüscht).

jo alles i allem isch nöd schlecht gsieh, allerdings isch de itritt mit 90stutz definitv z hoch gsieh. dass guetta und tiesto choschtet isch klar, aber nebet denne het jo z.B. mr.pink oder xenia tschurnitschowa (oder so ähnlich) spielt und das goht gar nöd :wink:

Benutzeravatar
Top Buzz
Beiträge: 721
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 11:48
Wohnort: UG12

Beitrag von Top Buzz »

Aran hat geschrieben:xenia tschurnitschowa
ich hasse die... fuckin' marketin biatch!
"Techno hat kein Rhythmus, war das die Frage?"

Benutzeravatar
Aran
Beiträge: 1947
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 14:08

Beitrag von Aran »

Top Buzz hat geschrieben:
Aran hat geschrieben:xenia tschurnitschowa
ich hasse die... fuckin' marketin biatch!
ich hasse models die nix können aber auflegen müssen.. davon gibts wie sand meer :wink:

Eruption
Beiträge: 19
Registriert: Do 1. Feb 2007, 23:27

Und wie war das jetzt mit der "Last Energy"

Beitrag von Eruption »

Habs ja vorausgesehen. Wie bei der White Wolf. Die letzte von der letzten von der letzten.
Folgendes Statement steht nun auf der Energy-Page:
It is impossible to stop this party, so we decided to go ahead with Energy 2011 - The Comback.
Wer glaubt mir nun, dass dies mit dem "the final" einfach wieder mal ein fauler Marketingzauber war, um die Hütte voll zu haben?

Wir lassen uns einfach zu oft verarschen,...

Benutzeravatar
Seven
Beiträge: 2298
Registriert: Sa 30. Dez 2006, 20:11

Beitrag von Seven »

Amen.
Bild

Benutzeravatar
trilobyte
Site Admin
Beiträge: 1170
Registriert: Fr 29. Dez 2006, 19:25
Wohnort: Lenggenwil SG
Kontaktdaten:

Beitrag von trilobyte »

ich frage mich was die diskussion zu diesem thema in diesem forum soll?!?!?

,-)

gruss
siegi

Antworten